شناسهٔ خبر: 42920279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برنامه دانشگاه شهید چمران اهواز برای دانشجویان جدید

فاطمه سعدیان

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با تشریح فعالیت‌های این معاونت در نیم‌سال جاری، گفت: در حال تهیه تور مجازی برای دانشجویان تازه ورود هستیم تا با بخش‌های مختلف دانشگاه آشنا شوند.

صاحب‌خبر -

عبدالرحیم هوشمند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق بخشنامه معاونت آموزشی دانشگاه همه کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شوند و به تبع آن فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز به صورت مجازی از سر گرفته خواهد شد.

وی افزود: فعالیت‌های معاونت فرهنگی در قالب انجمن‌های علمی، نشریات و کانون‌های فرهنگی اجتماعی است که فعالیت آن‌ها به ناچار به صورت مجازی خواهد بود اما برنامه دانشگاه برای دانشجویان جدیدالورود این است که برای مدت کوتاهی به مدت یک تا دو هفته در صورت مهیا بودن شرایط استان، جهت آشنایی با محیط و فضای دانشگاه، در دانشگاه حضور پیدا کنند؛ به این منظور برنامه‌ای برای دانشجویان جدید در نظر گرفته‌ایم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه یکی از برنامه‌های معاونت برای دانشجویان جدید بازدید از مکان‌های مختلف دانشگاه‌ها است، عنوان کرد: درون گروه‌های آموزشی نشست‌هایی خواهیم داشت که در آن موضوعات مربوط به دانشگاه، آشنایی با اساتید، محیط آزمایشگاهی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مطرح خواهد شد. علاوه بر این در حال تهیه تور مجازی برای این دانشجویان هستیم تا با بخش‌های مختلف دانشگاه آشنا شوند. همچنین دانشجویان را با حوزه فعالیت انجمن‌های علمی و کانون‌های اجتماعی آشنا می‌کنیم.

انتهای پیام

نظر شما