شناسهٔ خبر: 42919662 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

10 شرکت برتر هدیه تبلیغاتی در ایران

صاحب‌خبر -

در بانک اطلاعات تبلیغ یار هدیه تبلیغاتی لیست 100 شرکت مرجع هدیه تبلیغاتی را ببینید

همیشه موفقیت ها از جمله رونق و بهبود فعالیت کسب و کارها تابع اوضاع و شرایط شان نیست بلکه محصول و نتیجه برداشت آنها از آن شرایط است و چه بسا دیده شده که حتی شرکت ها و کسب و کارهای دارای اوضاع و شرایط نامناسب با کمی هوشیاری توانسته اند برداشت بهینه ای از شرایط بکنند و در انتها موفق باشند. یکی از برداشت های بهینه از شرایط این است که وقتی کسب و کارتان اوضاع و شرایط خوبی ندارد، از آنهایی که شرایط خوبی دارندکمک بگیرید. مثلا در حوزه تبلیغات، خیلی از کسب و کارها توان پرداخت هزینه های آن را نداشته و یا اطلاع کافی از بازده بالای تبلیغات در رونق کسب و کار و توسعه برندینگ خود ندارند که با وجود این اگر تحلیل درستی از شرایط خود نداشته باشند و از پنجره های باز برداشت بهینه از شرایط سود نبرند، سقوط خواهند کرد.

  1.  تبلیغ یار مرجع اطلاعات شرکت های فعال در زمینه هدایای تبلیغاتی

برای مشاهده لیست شرکت های هدیه تبلیغاتی کلیک نمائید

فروشگاه هدیه تبلیغاتی

یکی از این پنجره های باز برداشت بهینه از شرایط، بازوان قدرتمند سایت تبلیغ یار در حوزه تبلیغات است که بستری را برای کسب و کارها پدید آورده که به صورت رایگان تبلیغات تخصصی خود را انجام دهند و در معرض مخاطبان هدف خود بگذارند. مگر نه اینکه می گویند اگر 100 دلار داشته باشید 99 دلار آن را برای تبلیغات هزینه کنید؟! خب در اینجا توسط سایت تبلیغ یار فرصتی پیش آمده تا همه کسب و کارها از آنهایی که اوضاع و احوال خوبی در حوزه کسب و کار دارند تا آنهایی که شرایط و اوضاع خوبی ندارند از این بستر استفاده کنند. حذف هزینه های تبلیغ و بازده بالای تبلیغات با رونق بخشی به کسب و کارها، می تواند اوضاع و شرایط نامساعد آنها را به طرزی شگفت آور تغییر دهد. تا جایی که امروز 100 شرکت برتر هدیه تبلیغاتی ایران در «تبلیغ یار» فعال هستند.

هدیه تبلیغاتی چه نقش و اهمیتی در بازار تبلیغات دارد؟

هدیه همیشه اثر مثبتی بر روی مخاطب می گذارد و تاثیرش بسیار بیشتر از آن چیزی است که در ظاهر امر تصور می شود، در واقع چون هدیه نوعی محبت بی چشمداشت است، بر قلب و جان آدمها نفوذ می کند و تاثیرش چند برابر می شود و اگر این هدیه یک هدیه تبلیغاتی باشد،گویی نام و برند اعطاء کننده اش در قلب و ذهن مخاطب حک و ماندگار می شود. زیاد فرقی هم نمی کند نوع هدیه تبلیغاتی چه باشد، همین که خاص و خلاقانه باشد و یا بر اساس نیاز و سلیقه عموم مردم تولید شده باشد، یعنی مخاطبان گسترده ای خواهد داشت و ازآن استقبال خوبی می شود. با اینحال هدیه تبلیغاتی یک راه کم هزینه با برد تبلیغاتی بالاست که برای توسعه برندینگ و رونق کسب و کارها، یک راه عملیاتی زود بازده محسوب می شود و از این جهت اهمیت زیادی در بازار تبلیغات دارد.

لیست شرکت های برتر هدیه تبلیغاتی

نحوه تعامل و همکاری شرکت های هدیه تبلیغاتی با تبلیغ یار

از آنجاییکه تبلیغ یار به عنوان مرجع تخصصی تبلیغات شناخته می شود لذا همکاری در قالب تبلیغات خواهد بود و نحوه تعامل نیز از طریق سایت تبلیغ یار و ثبت نام در آن صورت خواهد پذیرفت اما آنچه قابل تامل است اینکه تبلیغ یار مثل یک پل بی واسطه می ماند که در تعامل بین کسب و کارها با مخاطبان که از طریق سایت تبلیغ یار صورت می پذیرد هیچ گونه دخالتی ندارد. البته آنچه شایان ذکر است اینکه برای قرار گرفتن تبلیغات رایگان کسب و کارها در سایت تبلیغ یار که مثل یک دیوار نمایش تبلیغاتی پرمخاطب عمل می کند و اطلاعات و آگهی های تبلیغاتی را بر اساس نوع و شهر و سایر جزئیاتش طبقه بندی می کند، همواره کیفیت آگهی های تبلیغاتی و رعایت حداقل استانداردها بررسی می شود و آنهایی که فاقد کیفیت باشند فیلتر می شوند و اجازه انتشار در سایت را نخواهند داشت.

بازده تبلیغات شرکت های هدیه تبلیغاتی در تبلیغ یار

 اینکه 100 شرکت برتر هدیه تبلیغاتی ایران در سایت تبلیغ یار حضور فعال دارند و آگهی ها و اطلاعات تبلیغاتی خود را در سایت تبلیغ یار انتشار می دهند حکایت از بازده بالای تبلیغات آنها از این طریق دارد. در واقع برخی از این شرکت ها با استفاده از بستر تبلیغاتی رایگان تبلیغ یار به این جایگاه رسیده اند و برخی دیگر نیز جایگاه برتر خود را با تبلیغ یار تحکیم بخشیده اند. با اینحال تبلیغ یار با طبقه بندی اطلاعات و دسته بندی موضوعی آگهی ها که امکان رصد آنها حتی بر اساس جزئیاتشان همچون نوع یا محل آگهی و... وجود دارد، فعالیت می کند و با استفاده از سرورهای قدرتمند اختصاصی که در اختیار دارد، هر نوع سرچ در گوگل که توسط مخاطبان انجام می گیرد و به نوعی با آگهی ها و اطلاعات مندرج در سایت تبلیغ یار مرتبط باشد، در صفحات اول نتایج گوگل می آید.

10 شرکت برتر هدیه تبلیغاتی

شکل گیری بانک اطلاعات تبلیغات در تبلیغ یار

یکی از قابلیت های بسیار خوب و کاربردی که در کنار خدمات تبلیغات رایگان در سایت تبلیغ یار شکل گرفته، تشکیل بانک اطلاعات تبلیغات است که به صورت سازمان یافته و مدون، اطلاعات تبلیغاتی و آگهی کسب و کارها را جزء به جزء و به صورت طبقه بندی شده همچون یک دایرة المعارف در اختیار مخاطب هدف می گذارد. ویژگی ارزشمند این بانک اطلاعات تبلیغات در این است که در زمان صرفه جویی می شود و کسب و کارها و مخاطبین هدف به راحتی همدیگر را از طریق همین بانک اطلاعات تبلیغات می یابند و سپس بدون واسطه وارد تعاملات تجاری و اقتصادی با یکدیگر می شوند.

خدمات تبلیغات تخصصی رایگان در تبلیغ یار

همه چیز از ثبت نام در سایت تبلیغ یار تا نمایش آگهی تبلیغاتی رایگان است اما با اینحال شرایط و ضوابط خاصی هم برای انتشار آگهی تبلیغاتی حکم فرماست و آن اینکه می بایست کیفیت و استانداردهای لازم را برای انتشار در سایت تبلیغ یار که توسط یک تیم تخصصی بررسی می شود را داشته باشد و جز این فیلتر شده و انتشار نمی یابد. با این وجود راهنمایی های لازم چه در سایت و چه به صورت آنلاین و تلفنی داده خواهد شد. لذا اگر هنوز جزو استفاده کنندگان از خدمات تخصصی رایگان تبلیغ یار نیستید با مراجعه به بانک اطلاعات تبلیغاتی تبلیغ یار اقدام نمایید و مقدمات رونق کسب و کار و توسعه برندیگ خود را مهیا نمایید.

لیست 100 شرکت برتر هدیه تبلیغاتی ایران در

www.dir.tabliqyar.com 

  1. هدایای تبلیغاتی گیفتو

  2. هدایای تبلیغاتی فرصاد گیفت

  3. هدایای تبلیغاتی ضحی گیفت

  4. هدایای تبلیغاتی صدرا گیفت

  5. هدایای تبلیغاتی سان گیفت

  6. هدایای تبلیغاتی پارسیس

  7. هدایای تبلیغاتی یک هدیه

  8. هدایای تبلیغاتی اد گیفت

  9. هدایای تبلیغاتی هیدیکا

  10. هدایای تبلیغاتی پردیس

  11. هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید

  12. هدایای تبلیغاتی مدیرگیفت

  13. هدایای تبلیغاتی پرهام گیفت

  14. سررسید و تقویم آزاده

  15. هدایای تبلیغاتی کادو

  16. هدایای تبلیغاتی کاوا ترسیم

  17. هدایای تبلیغاتی کلاسیک گیفت

  18. هدایای تبلیغاتی کاریبه

  19. الو گیفت

  20. هدایای تبلیغاتی AEP

  21. هدایای تبلیغاتی همسو

  22. هدایای تبلیغاتی آونگ زمان

  23. هدایای تبلیغاتی نوبل گیفت

  24. هدایای تبلیغاتی آراز

  25. هدایای تبلیغاتی فعدی

  26. خودکار و هدایای تبلیغاتی سن پن

  27. هدایای تبلیغاتی بازرگانی دشتبان

  28. هدایای تبلیغاتی فاخر

  29. هدایای تبلیغاتی وشکو

  30. هدایای تبلیغاتی میلان

  31. هدایای تبلیغاتی آفرند

  32. هدایای تبلیغاتی آرا هنر فاخر ایرانی

  33. هدایای تبلیغاتی آرتا گیفت

  34. انصار گرافیک

  35. آفرنگ گیفت

برای مشاهده لیست کامل به سایت تبلیغ یار مراجعه نمائید www.dir.tabliqyar.com

پنل تبلیغات هوشمند تبلیغ یار

ساز و کار امور تبلیغات در سایت تبلیغ یار به گونه ای هوشمند طراحی شده تا تبلیغات شما بدون واسطه و به شکلی حرفه ای و مناسب در این ویترین جای بگیرد، یک ویترین گسترده و بزرگ تبلیغاتی که حاصل تلاش متخصصین مجموعه تبلیغ یار است و متناسب با شهر و محل  فعالیت کسب و کار و رسته ای که در آن کار یا خدمات ارائه می شود، تبلیغ شما را دسته بندی و منتشر می کند البته از آنجاییکه ممکن است برخی از آگهی های تبلیغاتی کیفیت مناسب یا به قولی صلاحیت لازم برای انتشار در سایت تبلیغ یار را نداشته باشند ما با دادن مشاوره های لازم تبلیغاتی سعی در بهبود آن و کسب کیفیت لازم برای انتشارآن خواهیم کرد ولی به جد از انتشار آگهی های تبلیغاتی بی کیفیت که اعتبار و وجهه حرفه ای مجموعه تبلیغ یار را زیر سوال ببرد معذوریم.

هدیه تبلیغاتی؛ استراتژی برد برد

اینکه هدیه تبلیغاتی را نوعی استراتژی تبلیغاتی برد برد می دانیم شاید از اینجا نشأت گرفته باشد که وقتی یک هدیه تبلیغاتی داده می شود علاوه بر ثمرات استفاده از هدیه توسط مخاطب که می تواند بخشی از نیاز یا علاقه اش را مرتفع سازد برای دهنده هدیه هم از این جهت که در دل مخاطبش محبتی برافروخته، منجر به کسب اعتماد و رضایت بیشتر او یا توسعه کسب و کارش می شود، در واقع هدایای تبلیغاتی جزو معدود استراتژی های تبلیغاتی هستند که در دو سوی ماجرا یعنی هم برای گیرنده هدیه و هم دهنده آن نفع بسیار دارد. هدیه محبتی بی چشمداشت است که نام و خاطره شما یا برند و عنوان کسب و کارتان را برای همیشه در دل مخاطبتان حک می کند.

تبلیغات در قالب هدیه تبلیغاتی

معمولا کسب و کارها بخش اندک یا قابل توجهی از سود خود را به امر تبلیغات اختصاص می دهند که اگر هوشمندانه نباشد و برایش طرح و برنامه ای نریخته باشند منتهی به شکست خواهد شد و هزینه تبلیغاتی شان را به باد خواهد داد. یکی از این روش های نوین تبلیغات هدیه تبلیغاتی است که چون در قالب یک هدیه به مخاطب اهداء می شود تاثیر مادی و معنوی بالایی هم به همراه می آورد. شما با انتخاب تبلیغات از روش هدیه تبلیغاتی به طور مستقیم با قلب و احساس مخاطب ارتباط برقرار می کنید و از این راه تاثیر تبلیغاتی موثرتری هم بر ذهن مخاطب می گذارید.

تاثیرهدایای تبلیغاتی بر برندینگ

کسب و کارهایی زیادی هستند که با وجود تبلیغات گسترده و صرف هزینه های بسیار اما نتیجه مطلوب را نگرفته و در راستای تبدیل شدن به یک برند موفق نمی شوند لذا از اینجاست که نقش برخی تبلیغات نوین و خاص چون هدایای تبلیغاتی ظاهر می شود. در واقع وقتی یک کسب و کاری اقدام به دادن هدایای تبلیغاتی می کند یعنی تولید محبت کرده است و این محبت چون نقشی اثر گذار بر روح و جان مخاطبانش می نشیند و مصداقی شبیه ضرب المثل «تو نیکی می کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز» عمل کرده و  باعث رونق و کمک به برندینگ کسب و کار شما می شود. هدایای تبلیغاتی همیشه برای مخاطبانش ارزشمند است و به خوبی نگهداری می شود لذا ماندگار تر است و تا مدت ها همچون یک تابلوی تبلیغاتی، حامل پیام تبلیغی کسب و کار شما است.

نظر شما