شناسهٔ خبر: 42916629 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

اسماعیلی:

برای عبور از گردنه‌های بحرانی نیازمند مسئولانی با تفکرات انقلابی هستیم

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: قطعا؛ برای گذر از مشکلات باید فرهنگ و تفکر انقلابی در مسئولان نهادینه شود؛ چرا که با این مسئله بسیاری از مشکلات و معضلات حل خواهند شد.

صاحب‌خبر -

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه تفکر انقلابی می‌تواند راهگشای مشکلات باشد، گفت: قطعا؛ تفکر انقلابی برگرفته از آموزهای دینی و اسلامی ما بوده؛ زیرا این تفکر به دنبال مبارزه با ظلم، ستمگری و بنیان‌های استعماری و استثماری است.

وی در ادامه افزود: تفکر انقلابی در جهت دفاع از محرومان و حل مشکلات مردم گام برمی‌دارد و اگر این روحیه در مسئولان وجود داشته باشد بدون شک بسیاری از مشکلات رفع خواهند شد؛ چرا که مردم با همین روحیه انقلابی توانستند رژیم پهلوی را شکست دهند و ما را در برابر دشمن بعثی پیروز کنند.

نماینده مردم میانه در مجلس تاکید کرد: مسئولانی که تفکرات انقلابی داشته باشند هیچ‌گاه نگاه خود را برای حل مشکلات به بیرون و غرب معطوف نخواهند کرد و همه فکر و ذکر خود را به کار می‌گیرند تا ظرفیت‌های داخلی را در جهت پیشبرد اهداف کشور فعال کنند.

 این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: برای عبور از گردنه‌های بسیار سخت و همچنین اجرای عدالت باید روحیه انقلابی در مسئولان نهادینه شود./

پایان پیام

نظر شما