شناسهٔ خبر: 42916517 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه: تربیت و شکوفایی جوانان مؤمن و انقلابی از برکات دفاع مقدس است

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تربیت و رشد و شکوفایی جوانان مؤمن و انقلابی از برکات هشت سال دفاع مقدس است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با تأکید بر این که حقیقتاً دفاع مقدس به عامل بقای انقلاب اسلامی ایران تبدیل شد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس علاوه بر آن که شر دشمن بعثی که غرب و شرق عالم به حمایت از آن پرداخته بودند، دفع شد، شر فتنه جریان بنی صدر، لیبرال ها، نفوذی ها و بسیاری از فتنه های دیگر از سر انقلاب کوتاه شد، ضمن آن که ماهیت حقیقی و فاسد جریان منافقین نیز برای همه مردم ما برملا شد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس در درون خود توأم با دستاوردها و برکات فراوانی برای کشور و ملت ما بوده است، گفت: یکی از برکات دفاع مقدس این بود که شاهد تربیت و رشد و شکوفایی بسیاری از نیروهای جوان و مؤمن و انقلابی در سایه هدایت های حکیمانه امام خمینی(ره) بودیم که بسیاری از این ها به عنوان فرماندهان سطوح و رده های مختلف در دفاع مقدس پخته و آبدیده شدند و حماسه های درخشانی در طول هشت سال دفاع مقدس خلق کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین با بیان این که دفاع مقدس تمام شدنی نیست، افزود: مادامی که تقابل جریان حق و باطل وجود دارد و دشمنان می خواهند علیه انقلاب اسلامی و دین و مکتب ما صف آرایی کنند، دفاع مقدس نیز وجود دارد چرا که این دفاع ریشه در مکتب عاشورای حسینی دارد و عاشورا و کربلا مختص زمان و مکان خاصی نیست.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر این که ما در جنگ توانستیم پیام انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنیم، بیان داشت: فرهنگ دفاع مقدس ریشه در آموزه های ناب دینی دارد و لذا ما باید همه توان خود را بر این متمرکز کنیم که آموزه ها و تعالیم فرهنگ دفاع مقدس همچنان حفظ شده و نسل به نسل منتقل شود.

۳۱۳/۸

نظر شما