شناسهٔ خبر: 42916174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد؛

کشف ۴۰ میلیارد ریال دینار قاچاق در قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام باند سارقان و کشف ۴۰ میلیارد ریال ارز قاچاق در قم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ بهادر اسماعیلی،جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قم اظهار کرد: در پی تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام این که راننده و ۳سرنشین یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید که یکی از آن‌ها لباس پلیس برتن داشت در جاده جعفریه خودروی او را متوقف کردند و ۴۰میلیارد ریال ارز او را به سرقت برده اند، بلافاصله موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او ادامه داد:با توجه به اشراف کارآگاهان و سوابق موجود و انجام تحقیقات نامحسوس، هویت یکی از سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده در محل اختفای خود دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در ادامه با همکاری سارق و نتایج حاصله از تحقیقات تکمیلی کارآگاهان، هر۳نفر سارق همدست او نیز شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ اسماعیلی گفت: از متهمان مبلغ ۱۴۲هزار دلار و یک میلیون و ۶۱۹ هزار دینار عراق در مجموع به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد تومان ارز کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی بیان کرد:به نظر می‌رسد مالک ارز‌های مکشوفه قصد قاچاق آن‌ها را به غرب کشور و نهایتا به خارج از از مرز را داشته که موضوع در دست رسیدگی است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هشدار داد:پلیس قم در برابر قاچاق کالا و ارز و موادمخدر، سارقان مسلح و اراذل و اوباش محکم و استوار ایستادگی و قاطعانه مقابله و مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما