شناسهٔ خبر: 42916173 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تصفیه‌خانه آب کرمانشاه دهه‌فجر به صورت اضطراری به بهره‌برداری می‌رسد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با بیان اینکه پروژه ساخت تصفیه‌خانه آب کرمانشاه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، گفت: این پروژه دهه فجر امسال به صورت اضطراری به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ بهرام درویشی روز پنجشنبه در جریان بازدید دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه از روند ساخت تصفیه خانه آب کرمانشاه یکی از موانع افتتاح این پروژه را تجهیزات موردنیاز دانست و افزود: ۲۲ قلم تجهیزات در این پروژه نیاز داریم که ۱۱ قلم آن در انبار موجود است و در حال نصب تجهیزات هستیم.

وی توضیح داد ۱۳۰ میلیارد تومان برای تامین تجهیزات موردنیاز اعتبار می خواهیم که امسال ۲۳ میلیارد تومان از محل بودجه عمومی قرار است دریافت کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، با بیان اینکه آب مورد نیاز مردم کرمانشاه از سد «گاوشان» وارد تصفیه خانه می شود که خط اصلی آن اجرا شده است.

درویشی افزود: این خط برای انتقال ۶۳ میلیارد متر مکعب آب در سال طراحی شده است.

وی تصریح کرد: این دومین تصفیه خانه پیشرفته کشور است که امیدواریم با حمایت سازمان برنامه و بودجه و تکمیل تجهیزات دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
معاون رییس‌ جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، در ادامه سفرهای‌ استانی خود چهارشنبه شب وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

به گزارش‌ خبرنگار ایرنا؛ هوشنگ بازوند استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی با حضور در فرودگاه از معاون رییس جمهوری استقبال کردند.

رییس سازمان برنامه و بودجه بعد از بازدید محل باغ موزه دفاع مقدس در پادگان توحید به شهر هرسین می رود و ۲ هزار و ۴۱ واحد مسکونی بازسازی شده از سیل را در این شهرستان افتتاح می کند.

حضور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری از دیگر برنامه های دکتر نوبخت در این سفر است.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه این سفر بعدازظهر پنجشنبه به غرب کرمانشاه سفر می کند و بعد از بازدید از پایانه مرزی پرویزخان قصرشیرین و یادمان شهدا و مرکز فرهنگی گیلانغرب در مراسم کلنگ‌زنی مسکن خانوارهای نیازمند و فاقد سرپناه روستای گورسفید هم شرکت می کند.  

نظر شما