شناسهٔ خبر: 42915541 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

جی دی پاور از جایگاه ویژه ژاپنی‌ها گزارش می‌دهد!

سامورایی‌ها محبوب‌ترین برندهای خودروساز

بر اساس گزارش موسسه JD Power چهار خودروساز ژاپنی تویوتا، هوندا، سوبارو و مزدا به عنوان محبوب‌ترین خودروسازان معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

بازار؛ گروه خودرو: موسسه JD Power هرساله با توجه به بررسی و مطالعات دقیقی که انجام می‌دهد، خودروسازانی را تحت عنوان محبوب ‌ترین برندها از دیدگاه مشتریان و طرفداران معرفی می‌کند، البته در ارزیابی‌های انجام شده دیدگاه کسانی که خبر روز صنعت خودرو و به نوعی مخاطبان این صنعت شناخته می‌شوند نیز مؤثر است.

بر این اساس چهار کمپانی ژاپنی اعم از تویوتا، هوندا، سوبارو و مزدا جزو محبوب ‌ترین ‌ها در این لیست قرار گرفته ‌اند. پارامترهایی چون طراحی محصول، خدمات پس از فروش، کیفیت ساخت و پایین ‌ترین سطح دردسر در زمان نگهداری مؤثر بوده که در این زمینه تویوتا و هوندا در بالا ترین جایگاه قرار گرفته ‌اند.

همان‌ طور که پیش ‌تر خبرها حکایت از این موضوع داشتند که خودروسازان ژاپنی در حال ارتقا بخشیدن به ارزش دیدگاه مشتریان نسبت به محصولاتشان هستند، بنابراین توسط موسسه JD Power چهار خودروساز ژاپنی در جدول بهترین جایگاه را از آن خود کردند.

اما بد نیست بدانید کمپانی فورد و جیپ و همچنین کیاموتورز به ترتیب در جایگاه‌های پایین‌تر از سوبارو جا گرفته‌اند. اما یکی دیگر از موارد مهم در محبوبیت خودروسازان طیف گسترده محصولات و همچنین به ‌کار گیری فناوری‌های روز با کاربرهای ساده برای مشتریانشان است.

نظر شما