شناسهٔ خبر: 42913727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خارج کردن تریاک از معده قاچاقچی در آباده/ انتقام جویی به بهانه شنیدن جواب رد

مهم‌ترین حوادث ۲ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

خارج کردن تریاک از معده قاچاقچی در آباده

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف یک کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک از داخل معده یک قاچاقچی در آباده خبر داد.

سرهنگ حسین محمدی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آباده درباره خروج تریاک از معده یک قاچاقچی در آباده، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان آباده با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مشکوک در بیمارستان امام خمینی (ره) آباده بستری است که سریعا برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که این فرد حالت طبیعی ندارد و پس از عکسبرداری و اقدامات پلیسی، مشخص شد که او تعدادی بسته‌های کوچک مواد مخدر را بلعیده است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه پس از عمل جراحی، یک کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک از داخل معده قاچاقچی خارج شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت افراد متخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتقام جویی به بهانه شنیدن جواب رد/بازداشت متهم در شیراز

رئیس پلیس فتا فارس از شناسایی فردی جوان خبر داد که با ایجاد صفحه جعلی و قرار دادن تصاویر شاکی در آن، قصد اخاذی از او داشت.

سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا فارس درباره انتقام جویی به بهانه شنیدن جواب رد، اظهار کرد: خانمی ۲۰ ساله با ارائه مرجوعه قضائی به این پلیس، مدعی است فردی ناشناس در فضای مجازی با ایجاد صفحه اینستاگرامی و درج شماره تماس آن، برای او و خانواده‌اش ایجاد مزاحمت کرده است که رسیدگى به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی، تخصصی و جمع آوری مدارک و مستندات پرونده، موفق شدند متهم را شناسایی و در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات، لب به اعتراف گشود، تصریح کرد: او علت ارتکاب این جرم را شنیدن جواب منفی از شاکی در خصوص ازدواج عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: کاربران فضای مجازی باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و بخصوص شبکه‌های اجتماعی، امری مهم محسوب می‌شود.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش گزارش‌های مردمی) یا با شماره تماس ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۵ با ما در میان بگذارند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از بازداشت ۳ سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت در شهرستان ممسنی خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی درباره دستگیری سارق در شهرستان ممسنی، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، طرح ضربتی پلیس با هدف برخورد قاطع با سارقان و هنجار شکنان با هماهنگی مراجع قضائی و با اقتدار کامل در نقاط آلوده و جرم خیز اجرا شد.

او افزود: در همین رابطه ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۳ نفر سارق که اعضای یک باند بودند را شناسایی و آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ قسام با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند، گفت: سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ممسنی تصریح کرد: برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است.

۳۳ کیلو تریاک در نی‌ریز کشف شد

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۳۳ کیلو تریاک در بررسی یک کامیون در شهرستان نی ریز خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز درباره توقیف تریاک در نی ریز، اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در معیت کارکنان یگان تکاوری، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون، ۳۳ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت اتاق جاسازی شده بود کشف کردند.
سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر شد، گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در لامرد

فرمانده انتظامی لامرد از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ مهراب زارع پور کشف کالای قاچاق در لامرد درباره توقیف کالای قاچاق در لامرد اظهار کرد: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی این شهرستان اقدام به کنترل و بازرسی از خودرو‌های عبوری کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند یک سواری پژو پارس حامل کالا را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۲ بسته لوازم خانگی از نوع جارو برقی، تلفن رو میزی، قهوه ساز، غذا پز، آبمیوه گیری، قاشق و چنگال خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

سرهنگ زارع پور با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی او به مراجع قضائی، بیان کرد: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

توقیف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند از کشف قطعات یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ دوم کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مواصلاتی، به یک سواری پژو ۴۰۵ حامل بار مظنون شدند.

او با بیان اینکه پس از متوقف کردن خودرو، ماموران در بازرسی از آن موفق به کشف قطعات یک دستگاه موتورسیکلت هزار سی سی قاچاق شدند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

نظر شما