شناسهٔ خبر: 42913326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بخشدار بستان:

جشنواره شهر رسالت الطف در بستان برگزار می‌شود

هاشمی زاده گفت: جشنواره شعر رسالت الطف 10 مهرماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در پارک مرکزی شهر بستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

احمد هاشمی زاده بخشدار بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری دومین جلسه هماهنگی جشنواره شعر رسالت الطف گفت: جشنواره شعر رسالت الطف در پارک مرکزی شهر بستان با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی، ۱۰ مهرماه امسال برگزار می‌شود.

او با اشاره به حضور مسئول ارشاد اسلامی شهرستان دشت آزادگان و اعضای ستاد این رویداد فرهنگی، افزود: با توجه به اهمیت معرفی شهر بستان، باید از ظرفیت‌های این جشنواره و رویداد فرهنگی استفاده کرد و آن را با قدرت اجرا نمود.

هاشمی زاده آمادگی بخشداری بستان برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد فرهنگی اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های تب سنج و مواد ضدعفونی با همکاری مرکز بهداشت و درمان شهرستان دشت آزادگان تهیه شود تا مدعوین قبل از حضور در جشنواره، تب سنجی شوند.

به گفته بخشدار بستان، جشنواره شهر رسالت الطف را ساعت ۲۰ پنجشنبه، ۱۰ مهرماه در پارک مرکزی این شهر برگزار می‌شود، ضمن اینکه مقرر شد شهرداری برای آگاهی مردم نسبت به نصب بنر و وسایل تبلیغاتی در شهر اقدام نماید تا علاقمندان از زمان و مکان مراسم مطلع شوند و در جشنواره حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/گ

نظر شما