شناسهٔ خبر: 42913220 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فائق بولکیا، ثروتمندترین فوتبالیست جهان به ماریتیمو پیوست / رسمی

محمد رضایی

ثروتمندترین فوتبالیست جهان و یکی از اعضای خانواده سلطنتی برونئی راهی لیگ پرتغال شد.

صاحب‌خبر -

با تایید باشگاه ماریتیمو، فائق بولکیا ثروتمندترین بازیکن فوتبال جهان در انتقالی آزاد از لسترسیتی به ماریتیمو پیوست تا هم بازی امیر عابدزاده و احتمالا علی علیپور شود.

به نقل از سان؛ فائق بولکیا در خانواده سلطنتی برونئی به دنیا آمده و برادرزاده حسن بولکیا، سلطان برونئی است. ثروت این خانواده بیش از 20 میلیارد دلار تخمین زده می شود که از ثروت پردرآمدترین فوتبالیست های دنیا نظیر کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار بسیار بیشتر است. او متولد شهر لس آنجلس است و اکنون کاپیتان تیم ملی برونئی محسوب می شود. این بازیکن اگرچه بارها تاکید کرده به خاطر شهرت و ثروت خود به سطح حرفه ای فوتبال نرسیده اما همواره به همین دلیل مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. فائق بولکیا سابقه بازی در تیم جوانان چلسی و لسترسیتی را در کارنامه دارد اما هرگز نتوانست به تیم اصلی برسد. 

این وینگر 22 ساله از یک توله ببر به عنوان حیوان خانگی استفاده می کند و در یک رکورد عجیب طی یک ماه 35 میلیون یورو برای خرید خودرو و جواهر هزینه کرده است. فائق بولکیا امروز به ماریتیمو در لیگ پرتغال پیوست. امیر عابدزاده در این تیم بازی می کند و گفته می شود علی علیپور نیز به زودی با همین تیم قرارداد امضا می کند.

دور و نزدیک فوتبال؛ ثروتمندترین فوتبالیست دنیا که او را نمی شناسید

 
 
فاتق بولکیا / ثروتمندترین بازیکن جهان فائق بولکیا در کنار توله ببر خود

نظر شما