شناسهٔ خبر: 42912235 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

تعطیلی یک روزه یکی از خطوط متروی تهران

شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: بدلیل تکمیل برخی کارهای اجرایی باقیمانده خط ۶ مترو تهران روز جمعه هفته جاری سرویس دهی ندارد.

صاحب‌خبر -
صراط:

 از روز چهارشنبه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ ساعت سرویس دهی در خط ۶ مترو تهران به دلیل تکمیل برخی کارهای اجرایی باقیمانده در خط ۶ و اصلاحات مورد نیاز از روز گذشته تا ۱۰ مهرماه آخرین اعزام قطار روزهای غیر تعطیل در این خط از ایستگاه امام حسین(ع) به سمت ایستگاه دولت آباد در ساعت ۲۲ و بالعکس از ایستگاه دولت آباد به سمت ایستگاه امام حسین(ع) در ساعت ۲۱:۵۰ خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در روزهای غیر تعطیل نیز شروع اعزام قطارها از ایستگاه های دولت آباد و امام حسین(ع) از ساعت ۶:۰۰ صبح خواهد بود.

خط ۶ مترو تهران یک خط درون‌شهری به طول ۳۸ کیلومتر (۱۰٫۰ کیلومتر فعال) با ۳۱ ایستگاه است که ۵ ایستگاه این خط شامل دولت‌آباد، شهدا، امام حسین (ع)، بعثت و کیانشهرتاکنون افتتاح شده اند.

این خط از حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) و محلهٔ نفرآباد آغاز شده و پس از طی یک مسیر جنوب به شمال در ایستگاه مترو شهدای هفده شهریور با خط هفت، در ایستگاه مترو میدان شهدا با خط چهار، در امام حسین با خط دو، در ایستگاه مترو شهدای هفت تیر با خط یک در ایستگاه مترو میدان ولی‌عصر (عج) با خط سه و دوباره در ایستگاه مترو دانشگاه تربیت مدرس با خط هفت تقاطع خواهد داشت و سپس به سمت غرب امتداد مسیر داده و به محدوده شمال غربی تهران خواهد رسید.

در حال حاضر ساخت این مترو از جنوب به شمال ادامه دارد.

نظر شما