شناسهٔ خبر: 42912029 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ برتر والیبال؛

اولین پیروزی برای نمایندگان کردستان و گنبد/ طلایی پوشان طعم شکست را چشیدند / لبنیات هراز ترمز سایپا را کشید

تیم والیبال شهرداری گنبد در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور توانست سپاهان را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم‌های شهرداری گنبد و سپاهان اصفهان، راهیاب ملل کردستان و شهروند اراک، لبنیات هراز و سایپا به مصاف هم رفتند.

تیم والیبال شهرداری گنبد با هدایت عظیم جزیده موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیاز‌های ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۷، ۱۸ بر ۲۵ و ۶ بر ۱۵ سپاهان را شکست دهد و اولین پیروزی خود را جشن بگیرد.

سردار آزمون، مهاجم گنبدی تیم ملی فوتبال ایران پیش از مسابقه قول داده بود تا در صورت پیروزی شهرداری گنبد مقابل سپاهان، پاداشی به بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم بدهد.

در دیگر مسابقه شاگردان آرش صادقیان در راهیاب ملل کردستان موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک و با امتیاز‌های ۲۶ بر ۲۸، ۱۶ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۷ از سد شهروند اراک عبور کنند. این سومین شکست تیم والیبال شهروند اراک در لیگ برتر بود.

سایپای مصظفی کارخانه هم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شاگردان عطایی شد. تیم والیبال لبنیات هراز با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۳ بر ۱۵ موفق شد شاگردان مصطفی کارخانه را شکست دهد. این اولین شکست سایپا در لیگ برتر والیبال بود.

انتهای پیام/

نظر شما