شناسهٔ خبر: 42911701 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکواش | لینک خبر

علي نژاد: عملکرد فدراسيون اسکواش قابل تقدير است

دکتر علي نژاد معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش به عنوان رييس مجمع سالانه اسکواش اظهار داشت که مديريت عملکرد فدراسيون اسکواش بسيار خوب در حال اجرا است و وزارت ورزش هم وظيفه دارد به حمايت خود از مجموعه اسکواش ادامه دهد

صاحب‌خبر -

مجمع عمومي فدراسيون اسکواش برگزار شد؛
علي نژاد: عملکرد مسئولان فدراسيون اسکواش قابل تقدير است
مجمع عمومي فدراسيون اسکواش با رياست مهدي علي نژاد معاون وزير ورزش و جوانان برگزار شد.
به گزارش سايت رسمي فدراسيون اسکواش، مجمع عمومي اين فدراسيون صبح امروز با حضور دکتر مهدي علي نژاد، دکتر باقرزاده نايب رييس کميته ملي المپيک و مديرکل دفتر مشترک فدراسيون ها ، معاوم امور مجامع فدراسيون هاي ورزشي و دکتر لشگري مديرکل تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي و مهندس رفيعيان عضو هيات رييسه و ساير مسئولان وزارت ورزش و جوانان بصورت حضوري و کليه روساي هيات هاي استان بصورت مجازي از طريق راه ارتباطي وبينار از محل ادارات کل ورزش و جوانان استان ها با مجمع مرتبط شدند و برگزار شد.
در اين مجمع سليماني عملکرد يکساله و چشم انداز اين فدراسيون را تشريح کرد و سپس صورت هاي مالي  و گزارش بازرس و حسابرس مستقل قرائت و به تصويب اعضا رسيد.
مهدي علي نژاد معاون وزير ورزش و جوانان نيز در سخنان خود گفت: توسعه در فدراسيون اسکواش در سال هاي اخير بسيار خوب صورت گرفته و قابل تقدير است و بايد از رييس فدراسيون و همکاران وي که زحمات زيادي کشيده اند تشکر کرد.و وزارت ورزش هم وظيفه دارد به حمايت هاي خود از اين فدراسيون همچنان ادامه دهد .
وي ادامه داد: فدراسيون اسکواش، از نيروهاي انساني تحصيلکرده و دانشگاهي بخوبي استفاده کرده و  اين موضوع  يکي از رموز موفقيت اين رشته در داخل و خارج  است.
معاون وزير ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش حامي فدراسيون اسکواش خواهد بود و اميدوارم اين رشته در حوزه مدال آوري هم همپا و به موازات توسعه رشته هاي اسکواش و پدل و راکتبال نيز رشد قابل توجهي داشته باشد.هر چند که فرايند استعداديابي در اسکواش هم بخوبي جريان دارد و نسل فعلي و آينده اين رشته جز مدال آوران ورزش ايران خواهند بود.
وي تاکيد کرد: اين رشته با فرايند استعداديابي  و آموزش هاي با کيفيت که آغاز کرده بي ترديد  در حوزه مدال آور ي هم خواهد درخشيد.علي نژاد تاکيد کرد: عملکرد فدراسيون اسکواش قابل تقدير است و اميدوارم اين روند همچنان بخوبي ادامه داشته باشد.

 

لینک گزارش تصویری 

نظر شما