شناسهٔ خبر: 42911345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی شهرداری ارومیه: مقابل فولاد سیرجان بدشانس بودیم

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: مقابل تیم فولاد سیرجان، شانس با تیم ما یار نبود ضمن اینکه برخی بازیکنان انتظار مرا برآورده نکردند.

صاحب‌خبر -

پیمان اکبری روز چهارشنبه بعد از باخت تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل فولاد سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: بازی سختی داشتیم و تنها با ۵۰ درصد توان بازی کردیم.

وی اضافه کرد: در هر سه ست با اختلاف ۲ امتیاز باختیم و بی‌شک اگر از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم، می‎توانستیم نتیجه را تغییر دهیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص دیدار هفته آینده تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: ابتدای فصل است و پیش از این هم گفته بودم که در ۶ هفته نخست دیدارهای سختی داریم و باید در این بازی‌ها بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم؛ برای دیدار هفته آینده با سپاهان، بعد از ریکاوری و بهبود شرایط روحی بازیکنان برای برد به میدان خواهیم رفت.

اکبری با رد عملکرد ضعیف پاسورهای تیمش در این بازی اظهار کرد: پاسورهای تیم در این بازی عملکرد خوبی داشتند و در طول بازی خطای پاس نداشتیم و بیشترین خطای تیم در بازی امروز در آبشارها بود.

وی در مورد بازی خوب صابر کاظمی بازیکن فولاد سیرجان گفت: بیش از نیمی از حملات این بازیکن مهار شد که نشان از عملکرد خوب تیم در این بخش بود.

تیم شهرداری ارومیه در هفته چهارم لیگ برتر والیبال مقابل فولاد سیرجان ایرانیان با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

نظر شما