شناسهٔ خبر: 42910812 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انتقال به میلان تصمیم بسیار آسانی برای من بود

تئو هرناندز، مدافع چپ میلان از حضور در این تیم بسیار راضی به نظر می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز در جولای سال 2019 با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از رئال مادرید به میلان پیوست و از آن زمان تا به حال توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای در تیم ایتالیایی ارائه دهد و به نوعی خود را احیا کند. مدافع فرانسوی همچنین در مسابقه هفته اول میلان مقابل بولونیا نیز عملکرد خوبی داشت و یکی از دلایل پیروزی روسونری بود.

 

تئو هرناندز حالا مصاحبه ای انجام داده که نشان می دهد این بازیکن از حضور در میلان بسیار خوشحال است. او در این باره گفت: " انتخاب میلان برای من آسان بود. میلان باشگاهی است که دومین تیم پرافتخار اروپا به حساب می آید. این میلان است. من اصلاً مجبور نبودم برای انتخاب میلان فکر کنم. با خانواده و مدیر برنامه هم در این باره صحبت کردم اما بعد از شنیدن این پیشنهاد به طور کلی می دانستم که میلان گزینه ایده آلی برای پیشبرد اهداف من است."

 

 

 

 

تئو هرناندز در ادامه گفت: " پائولو مالدینی یک روز با من تماس گرفت و اعلام کرد که می خواهد مذاکره کند. ما در ایبیزا بودیم و وقتی شنیدیم که میلان قصد دارد با من قرارداد امضا کند، اتفاق باورنکردنی برای مان بود. مالدینی اعتماد خود را به من نشان داد و مرا متقاعد کرد که میلان می تواند مانند خانه ام باشد و اینکه چگونه می توانم در این تیم به یک مدافع چپ کامل تر تبدیل شوم. داشتن چنین بینشی از سوی شخصی مثل مالدینی باورنکردنی است."

نظر شما