شناسهٔ خبر: 42910598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

چمن مصنوعی سردار شهید «سلیمانی» در شهر اسدیه افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس روبان چمن مصنوعی فوتبال سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» اسدیه شهرستان درمیان بریده و به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نخستین پروژه ورزشی بنیاد برکت در شهرستان مرزی درمیان به بهره برداری رسید.

روبان چمن مصنوعی فوتبال شهر اسدیه با حضور سردار طناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، فرماندار شهرستان و نمایندگان بنیاد مستضعفان و علوی بریده شد.

چمن مصنوعی فوتبال «سپهبد شهید سلیمانی» شهر اسدیه در مساحت  هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و بنیاد علوی احداث شده است.

گفتنی‌است؛ بنیاد علوی با اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال ۱۲ باب زمین چمن مصنوعی فوتبال را در روستاهای محروم و مرزی درمیان با مشارکت استانداری و اداره‌کل ورزش و جوانان احداث می‌کند.

همچنین بنیاد علوی برای تکمیل دو سالن ورزشی چند منظوره شهرستان درمیان و سالن ورزشی نوغاب هندوالان درمیان که برای تکمیل آن ۷۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است نیز به عنوان مجری تکمیل این پروژه مشارکت دارد.

انتهای‌پیام/69014/ج

نظر شما