شناسهٔ خبر: 42910146 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیروزی استقلال مقابل الاهلی در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الا‎هلی عربستان با پیروزی آبی‌پوشان تهرانی خاتمه پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال و الا‎هلی عربستان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) در گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را ادهم مخادمه اردنی بر عهده دارد.

استقلال برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به پیروزی و سه امتیاز کامل این مسابقه دارد و براین اساس، با تصمیم مجید نامجو مطلق، آبی‌های تهران امروز با مثل هجومی شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قایدی پا به میدان گذاشتند.

در دقیقه۳ مهدی قائدی پس از حضور در محوطه جریمه الاهلی توسط محمد الفتیل سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۶ پاس در عرض مهدی قائدی توسط دروزاه‌‎بان الاهلی دفع شد و توپ به مهدی ریگی رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیادی به خراج رفت.

در دقیقه ۲۱ ضربه زیبای ایستگاهی وریا غفوری با واکنش زیبای محمد العویس به کرنر رفت.

در دقیقه ۲۲ عبدالرحمن غریب در موقعیت گل‌زنی قرار گرفت اما سید حسین حسینی با واکنش عالی این موقعیت را دفع کرد.

در دقیقه ۲۶ ارسال مهدی قائدی با ضربه علی کریمی همراه شد اما توپ به تیرک خورد تا آبی‌پوشان از رسیدن به گل محروم شوند.

در دقیقه ۲۹ شوت زیبای مهدی قائدی از پشت محوطه جریمه الاهلی وارد دروازه محمد العویس شد.

در دقیقه ۳۹ سانتر زیبای مهدی قائدی به علی کریمی رسید و هافبک آبی‌پوشان با ضربه سر عالی دروازه الاهلی را برای بار دوم گشود.

ترکیب بازی امشب استقلال مقابل الاهلی در مقایسه با دیدار اخیرشان برابر الشرطه، دو تغییر داشته که علی کریمی و امیر ارسلان مطهری به ترتیب جانشین فرشید باقری و آرش رضاوند شده‌اند.

آرش رضاوند به دلیل محرومیت در فهرست استقلال حضور ندارد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، وریا ‌غفوری، عارف غلامی، روزبه چشمی، هروویه میلیچ‌، علی کریمی، مسعود ریگی، ارسلان مطهری، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

ترکیب الاهلی:

محمد العویس، سعد المولد، محمد الفتیل، عمر السوما، مارکو مارین، تلال علی، حسین عبدالغنی، عبدالرحمن عبدالله، هانی اسماعیل، یوسف سعد و محمد اسیری

نظر شما