شناسهٔ خبر: 42910006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ایجاد پارک علم و فناوری با موضوع پسته در دانشگاه دامغان

رئیس دانشگاه دامغان گفت: ایجاد پارک علم و فناوری با موضوع پسته در دانشگاه دامغان دنبال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عبدالعلی بصیری عصر امروز در جلسه شورای دانشگاه دامغان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان در سالن جلسات این دانشگاه اظهار کرد: ایجاد پارک علم و فناوری با موضوع پسته در دانشگاه دامغان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم اعتماد مدیران استان سمنان به اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها بیش از پیش افزایش یابد، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت مراکز علمی، پژوهشی و دانشگاه‌ها برای رفع مسائل و مشکلات جامعه مغفول مانده است که باید موردتوجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه دامغان با بیان اینکه اعضای هیأت علمی دانشگاه آمادگی همکاری بیشتر با کارگروه پژوهش و فناوری استان سمنان را دارند، تصریح کرد: در شرایط مقابله با کرونا سربازان خط مقدم جبهه سلامت دانشگاهیان و اهالی علم و دانش هستند.

فرماندار دامغان نیز در این جلسه اظهار کرد: امید است دانشگاه دامغان به‌صورت جهشی بتواند در تبیین آرمان‌های انقلاب و در تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب به دانشجویان به‌عنوان یک منشور و هدایتگر انقلاب در ۴۰ ساله دوم تلاش کند.

مهدی بندرآبادی با بیان اینکه بر مبنای رویکرد مطالبه‌گری هوشمند باید ببینیم چه می‌خواهیم و راه‌های دستیابی و دلایل منطقی برای طرح چیست، ادامه داد: به تمام آنچه به‌عنوان درخواست از سوی آحاد مردم، نخبگان و دانشگاهیان ارائه می‌شود به دیده احترام نگریسته و قطعاً این موارد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه‌ها، طرح‌های توجیهی خود را جهت بررسی کارشناسی و طرح در کارگروه پژوهش و فناوری استان ارائه کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما