شناسهٔ خبر: 42910003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تداوم اجرای طرح ممنوعیت ورود آرد به همدان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه طرح ممنوعیت ورود آرد به استان به قوت خود باقی است گفت: نانوایی‌ها باید به طرح ممنوعیت ورود آرد تمکین کرده و از آرد موجود برای تولید نان با کیفیت استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس همدان، ظاهر پورمجاهد عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح ممنوعیت ورود آرد به استان به قوت خود باقی است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود اظهار کرد: سیاست استانی ممنوعیت ورود آرد از سایر مناطق کشور، برای ارتقای کیفیت آرد کارخانه‌های همدان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه واحدهای نانوایی باید به طرح ممنوعیت ورود آرد تمکین کرده و از آرد موجود برای تولید نان باکیفیت استفاده کنند افزود: غیر از آرد، مهارت و توانمندی نانواها در پخت نان بسیار اثرگذار است و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان تصریح کرد: طبق قانون باید ۱۵درصد از بودجه اتحادیه‌ها باید صرف آموزش شود و این موضوع در اولویت قرار شود و کوتاهی صورت نگیرد.

وی با تاکید بر اینکه نانوایی‌های استان موظف هستند طبق پروانه صادر شده فعالیت کنند ادامه داد: پخت چند نوع نان در واحدهای نانوایی ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود.

پورمجاهد با اشاره به اینکه اداره غله و خدمات بازرگانی سهمیه نانوایی‌ها متخلف را قطع کرده تا به قانون تمکین کنند خاطرنشان کرد: ستادهای شهرستانی مقابله با کرونا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرآیند پخت و عرضه نان نظارت بیشتری داشته باشند.

وی اظهار کرد: به منظور رسیدگی به تخلفات و شناسایی واحدهای خاطی در استان، تمام خبازی‌ها باید تابلوی مشخصات خود را در مقابل دید مردم نصب کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۳۳/

نظر شما