شناسهٔ خبر: 42909789 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

خزانه‌داری آمریکا: «شبکه مرتبط با کرملین» را تحریم کردیم / آن‌ها مأمور توسعه نفوذ روسیه در جمهوری آفریقای مرکزی بودند

خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد یک شبکه مرتبط با «یوگنی پریگوژین»، تاجر نزدیک به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را تحریم کرده است. خزانه‌داری آمریکا می‌گوید ۸ فرد و ۷ نهاد امروز در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند. واشنگتن مدعی شده برخی از این افراد و نهادها از طرف این تاجر روس مأمور به توسعه نفوذ روسیه در جمهوری آفریقای مرکزی بوده‌اند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد یک شبکه مرتبط با «یوگنی پریگوژین»، تاجر نزدیک به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را تحریم کرده است.

به گزارش فارس، خزانه‌داری آمریکا می‌گوید ۸ فرد و ۷ نهاد امروز در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند. واشنگتن مدعی شده برخی از این افراد و نهادها از طرف این تاجر روس مأمور به توسعه نفوذ روسیه در جمهوری آفریقای مرکزی بوده‌اند.

واشنگتن نفرات و نهادهای دیگر را به حمایت از سرویس امنیت فدرال روسیه و یا تلاش برای دور زدن تحریم‌ها علیه این کشور متهم کرده است.

دولت آمریکا در سال‌های گذشته به بهانه تحولات اوکراین، تلاش ادعایی روسیه برای دخالت در انتخابات آمریکا، فعالیت‌های سایبری و مسائل «حقوق بشر»، تلاش کرده مسکو را از طریق اعمال تحریم تحت فشار قرار دهد.

روسیه اتهامات آمریکا را رد و اعتیاد این کشور به تحریم را محکوم کرده است.

لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما