شناسهٔ خبر: 42909656 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

زنده نگه‌داشتن مجاهدت‌های دفاع مقدس از رسالت‌های انقلابی است

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تبیین و تشریح ابعاد مختلف دفاع مقدس برای نسل جوان و آینده گفت: زنده نگه‌داشتن مجاهدت های دفاع مقدس یکی از رسالت های انقلابی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرتیپ پاسدار محمد باقرزاده، در حاشیه بازدید از غرفه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در نمایشگاه دستاوردهای ملی دفاع مقدس (اقتدار ۴۰)  ضمن تشکر از فعالیت های ارزشمند این سازمان در حوزه فعالیت های فرهنگی در سطح نیروهای مسلح، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس این است که امروز برای جهان حقانیت جمهوری اسلامی ایران و باطل بودن صدام و افکار انحرافی و ناسیونالیستی حزب بعث عراق معلوم شده است.

وی اضافه کرد: در  ۸ سال جنگ تحمیلی، ایثار و فداکاری انسانهای مؤمن و درندگی و ستمکاری دشمنان اسلام بر همگان آشکار شد.

سردار باقرزاده گفت: کارهایی از قبیل برگزاری یادواره و برپایی نمایشگاه همه در مسیر ذکر خدا است و اینکه ایثار، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام را هرگز فراموش نکنیم.

وی در خصوص برپایی نمایشگاه اقتدار ۴۰ در باغ موزه دفاع مقدس گفت: این گونه نمایشگاه‌ها بخاطر قابلیت هایی که دارد می‌تواند چند بعدی باشد. هم سمعی و هم بصری و هم حجمی و می تواند ابعاد مختلفی از حماسه‌های دوران دفاع مقدس را تبیین کند.

وی خاطرنشان کرد: موزه دفاع مقدس مجموعه کارهای معماری و هنری دفاع مقدس ما است و نشان می‌دهدکه فلسفه و هنر در یک جهت قرار می گیرند تا بتوانند پیامی را به نسل جوان انتقال دهند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مخاطبین نمایشگاه چهار گروه هستند و ما باید برای همه آنها مطلب داشته باشیم، افزود: گروه اول اهل باور و یقین هستند که عموم خانواده شهدا، فرماندهان، پیشکسوتان، رزمندگان و دلبستگان به دفاع مقدس را شامل می شود و باید یقینشان افزایش پیدا کند.

وی گروه دوم را نوجوانان و نونهالان خواند که (انقلاب و دفاع مقدس) را ندیده اند و باید تلاش شود که این گروه دریافت درستی از دفاع مقدس داشته باشند.

سردار باقرزاده گروه سوم را مترددین معرفی کرد و افزود: این ها افرادی هستند که به هر دلیلی تردیدی برایشان درباره حقانیت ایران اسلامی در دفاع مقدس بوجود آمده که برای این‌ها نیز باید موضوعات مختلف دفاع مقدس بیان و تبیین شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گروه چهارم را منکرین خواند و گفت: آنهایی که دفاع مقدس را انکار می کنند باید در برابرشان خاکریزی از استدلال برای دفاع داشته باشیم و این کار با برپایی نمایشگاه ها و موزه آرایی ها و آثار هنری و فرهنگی انجام می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما