شناسهٔ خبر: 42909562 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سومین باخت پیکانی‌ها در لیگ‌برتر والیبال

اصغر عبداللهی

تیم والیبال پیکان با شکست مقابل شهرداری ورامین، سومین باخت خود در لیگ را متحمل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هفته چهارم از رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد که در تهران، تیم شهرداری ورامین موفق شد میزبانش پیکان تهران را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. 

در ست نخست این دیدار، شاگردان تابش‌نژاد از همان ابتدا مقابل بازیکنان جوان میزبان برتری نصف و نیمه‌ای داشتند و با عملکردی بهتر در امتیازات بالای ۲۰، نهایتا ۲۵ - ۲۳ این ست را پیروز شدند.

با شروع ست دوم‌ اما شاگردان محمد ترکاشوند عملکرد خوبی در دفاع روی تور داشتند تا ۵ - ۸ وقت استراحت فنی اول را به دست آورند. با بهتر شدن سرویس‌های‌ ورامینی‌ها، وقت استراحت فنی دوم ۱۶ - ۱۵ به سود تیم مهمان ثبت شد. همانند ست قبل اشتباهات پیکانی‌ها در پوئن‌های پایانی باعث شد تا ورامینی‌ها همانند ست قبل ۲۵ - ۲۳ ست دوم را هم پیروز شوند.

همانند دو ست قبل پیکان شروع خوبی داشت و با درخشش شاهعلی و مسافر ۴ - ۸ وقت استراحت فنی اول را از آن خود کرد. وقت استراحت فنی دوم نیز در این ست با درخشش مسافر در دفاع‌ و دریافت، ۱۲ - ۱۶ به سود پیکان رقم خورد. در امتیازات بالا بار دیگر استرس حاکم بر تیم پیکان باعث شد تا شاگردان تابش‌نژاد اختلاف ۴ امتیازی را جبران کنند، اما این‌میزبان بود که نهایتا ۲۳ - ۲۵ پیروز ست سوم شد تا بازی به ست چهارم کشیده شود. 

با شروع ست چهارم‌ پیکانی‌ها عملکرد خوب خود در دفاع روی تور را ادامه داده و ۵ - ۸ وقت استراحت فنی اول را ازآن خود کردند. در ادامه اما شاگردان تابش‌نژاد با درخشش فلاح در دفاع روی تور، ۲۱ - ۲۰ از حریف پیش افتادند. در نهایت ورامینی‌ها ست چهارم را ۲۵ - ۲۲ پیروز شدند تا مجموعا سه بر یک برنده بازی شوند.

نتایج بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر والیبال:

خاتم اردکان ۳ – صفر هورسان رامسر (۲۵-۱۷، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۲)

شهداب یزد ۳ – صفر شهرداری قزوین (۲۵-۲۱، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۰)

راهیاب ملل کردستان ۳ – ۱ شهروند اراک (۲۶-۲۸، ۲۵-۱۶، ۲۵-۲۲ و ۲۷-۲۵)

پیکان تهران ۱ – ۳ شهرداری ورامین (۲۳-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۲ و ۲۲-۲۵)

لبنیات هراز آمل ۳ – ۲ سایپا تهران (۲۲-۲۵، ۲۲-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۰ و ۱۵-۱۳)

شهرداری ارومیه صفر – ۳ فولاد سیرجان (۲۳-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۲۳-۲۵)

شهرداری گنبد ۳ – ۲ فولاد مبارکه سپاهان (۲۵-۲۳، ۱۸-۲۵، ۱۷-۲۵، ۲۵-۱۸ و ۱۵-۶)

تیم آذرباتری ارومیه در این هفته با قرعه استراحت رو به رو بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما