شناسهٔ خبر: 42908642 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

فراخوان جذب مدرسان دانشگاه معارف اسلامی آغاز شد

حوزه/ فراخوان جذب مدرسان معارف اسلامی دانشگاه از تاریخ ۱۳۹۹/۷/۱ از طریق سامانه جام به نشانی jam.uast.ac.ir  آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، به اطلاع متقاضیان تدریس دروس معارف اسلامی در مراکز آموزش علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سراسر کشور می رساند فراخوان جذب مدرسان معارف اسلامی دانشگاه از تاریخ ۱۳۹۹/۷/۱ از طریق سامانه جام به نشانی jam.uast.ac.ir  آغاز شد، بدینوسیله از طلاب و فضلای حوزه های علمیه سراسر کشور که واجد شرایط مندرج در متن فراخوان می باشند دعوت به همکاری به عمل می آید.
 آن دسته از متقاضیان که دارای مجوز تدریس دروس معارف اسلامی می باشند و فقط متقاضی اخذ کد مدرسی دانشگاه هستند و نیز آن دسته از متقاضیان که علاوه بر تقاضای اخذ مجوز تدریس، متقاضی دریافت کد مدرسی دانشگاه نیز می باشند، لازم است در این فراخوان شرکت نمایند. 
هر دو گروه متقاضیان فوق، باید پس از مطالعه متن فراخوان مدرسان معارف و پیوست های آن، در صورتی که واجد شرایط می باشند، نسبت به ثبت نام در سامانه جام اقدام نمایند. 
یادآوری می نماید جذب مدرسان معارف اسلامی دانشگاه منحصراً از طریق شرکت در فراخوان های سالانه ی جذب مدرسان صورت می گیرد و متقاضیانی که به هر دلیل در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در سامانه جام نشوند، باید منتظر اعلام نوبت بعدی فراخوان باشند. 

نظر شما