شناسهٔ خبر: 42905325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندهان نظامی، انتظامی و اطلاعاتی قشم تجلیل شدند

فرماندهان نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی جزیره قشم همزمان با هفته دفاع مقدس تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، فرماندهان نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی جزیره قشم همزمان با هفته دفاع مقدس تجلیل شدند.

این آیین ظهر امروز با حضور رئیس دفتر مرجع عالیقدر جهان اسلام آیت‌الله العظمی صافی‌گلپایگانی، امام جمعه شهرستان قشم و مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان به میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

نقش فرماندهان نظامی قشم در حفظ تنگه هرمز برجسته است

 مرتضی‌ شیخ‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم اظهار داشت: رزمندگان اسلام همواره رهرو مسیر ولایت بوده و ایدئولوژی انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: جزیره قشم بواسطه ایفای نقش موثر و میدانی در حراست از تنگه هرمز از نقشی استراتژک در امنیت و اقتدار پایدار کشور برخوردار است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم تصریح کرد: از این رو هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا رشادت‌های فرماندهان نظامی، انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) در این خطه از میهن را ارج بگذاریم.

شیخ‌زاده خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس نقطه عطفی در سازمان منطقه آزاد قشم برای تدوین برنامه‌های یک ساله به منظور گسترش ارزش‌های دفاع مقدس در این منطقه خواهد بود.

اقتدار موشکی ایران ثمره جهاد طهرانی‌مقدم‌هاست

حجت‌الاسلام موسی پولادی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان نیز گفت: امروز مجاهدت برای جلوگیری از تحریف دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب وظیفه‌ای همگانی است که خواص در آن رسالتی به مراتب سنگین‌تر بر عهده دارند.

وی افزود: لابی‌های صهیونیستی هدف نهضت امام خمینی(ره) را به خوبی دریافتند و به منظور مقابله با این نهضت برای نخستین شرق و غرب با هم متحد شدند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه فهم ملت ایران و ولایتمداری آنان بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی کرد، ابراز داشت: از این رو دشمن ترورو شخصیت‌های کلیدی نظام را در دستور کار قرار داد.

حجت‌الاسلام پولادی خاطرنشان کرد: ولایتمداری وجه تمایز ملت ایران است که همواره دسیسه‌های دشمن نقش بر آب می‌کند.

وی مقابله با نهضت روح الله(ره) و جلوگیری از گسترش آن را از عوامل ایجاد جنگ تحمیلی دانست و گفت: از دیگر اهداف جنگ تحمیلی ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی و جلوگیری از تهاجم صدام به آنان بود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان دلایل وقوع جنگ تحمیلی برای نسل جوان یکی از موثرترین راهکارهای جلوگیری از تحریف گنجینه دفاع مقدس برشمرد و اظهار داشت: نقش فرماندهی امام خمینی(ره) از مسائلی است که در تبیین دفاع مقدس مورد غفلت واقع شده و باید در چله دوم بیش از پیش به آن پرداخته شود.

حجت‌الاسلام پولادی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به عنوان شخصیتی غیرنظامی ابهت نظامی شرق و غرب را در هم شکست، خاطرنشان کرد: از رموز موفقیت در دفاع مقدس، فرهنگ عاشورایی و تبعیت محض فرماندهان نظامی از ولایت فقیه و ولایت‌پذیری آنان بود.

وی گفت: یاد شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران را باید گرامیداشت چرا که بواسطه خدمات آن شهید امروزه موشک‌هایی با برد 2 هزار کیلومتر و احتمال خطای یک‌ متر در اختیار داریم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: مولفه‌های موفقیت در هر موضوعی و هر بُعدی چه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را می‌توان با بازخوانی دفاع مقدس احصاء کرد.

حفظ ارزش‌های دفاع مقدس از واجبات است

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز اظهار داشت: تمام جامعه مدیون شهدا و جامعه ایثارگری هستند.

وی حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از واجبات جامعه دانست و افزود: رزمندگان و شهدا در برابر تمام ابرقدرت‌ها ایستادگی کردند و برای نخستین بار در تاریخ حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی با هدایت و فرماندهی امام خمینی(ره) به یغما نرفت.

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه دفاع مقدس، حقانیت اسلام و وعده‌های الهی را برای جهانیان تجلی بخشید، تصریح کرد: تحقق نظام اسلامی و شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ثمره خون شهیدان و تبعیت از ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام تارم خاطرنشان کرد: حراست از نظام اسلامی باید تا ایجاد تمدن نوین اسلامی و حکومت عدالت گستر مهدوی با جدیت تداوم یابد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

نظر شما