شناسهٔ خبر: 42905184 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دبیر جشنواره سینماحقیقت مهمان «نردبان» می‌شود

جدیدترین قسمت از برنامه «نردبان» با حضور محمد حمیدی‌مقدم، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دبیر جشنواره سینما‌حقیقت روی آنتن می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دوازدهمین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیونی «نردبان» جمعه‌شب روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مهمان ویژه این قسمت از برنامه محمد حمیدی‌مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. او در گفت و گو با حامد شکیبانیا، از تجربیات چند دهه خود در سینمای مستند صحبت و گزارشی از فعالیت‌های مرکز گسترش را بیان و آخرین اخبار از برگزاری جشنواره سینماحقیقت را مطرح می‌کند.

حمیدی‌مقدم در این گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه مستند سیما، ضمن بیان خاطراتی از ساخت مجموعه‌هایی نظیر «مستند ۴» و «سینما یک» در تلویزیون، پاسخ سوالات مردم و مستندسازان درباره شیوه برگزاری و نمایش مستند‌ها را در چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت که امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود، می‌دهد.

در بخش دیگر این برنامه، سعید فرجی، عکاس و مستندساز نام‌آشنای کشور در برابر دوربین نردبان قرار گرفته و از تجربیات عکاسی و مستندسازی خود در بحران‌های مختلف سخن می‌گوید.

در آیتم «گفت و جو» نردبان نیز پیروز کلانتری و روبرت صافاریان درباره حضور مستندساز جلوی دوربین صحبت کرده و حنیف شهپرراد در بخش «مستند خلاق» به بررسی موضوع دیده شدن یا دیده نشدن تدوین در فیلم مستند می‌پردازد.

«نردبان»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند فیلم و عکاسی مستند را به علاقه‌مندان آموزش دهد. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه مستند می‌رود و بازپخش آن شنبه‌ها ساعت ۱۵ است.


انتهای پیام/

نظر شما