شناسهٔ خبر: 42903855 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

پخش زنده مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی اس ۲۰ FE

گجت نیوز

صاحب‌خبر -

پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس ۲۰ FE را امروز چهارشنبه ۲ مهر ماه رأس ساعت ۱۷:۳۰ از این صفحه تماشا کنید.

پس از ماه‌ها درز شایعات مختلف، سامسونگ امروز چهارشنبه ۲ مهر ماه رأس ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران از نسخه جدید گوشی گلکسی اس ۲۰ خود به نام Samsung Galaxy S20 FE رونمایی خواهد کرد. گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن که به اختصار اف ای نوشته می‌شود، یک نسخه‌ی میان‌رده از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S20 است که امکانات مناسبی را در مقابل قیمت مقرون به صرفه‌تر ارائه می‌کند.

مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 20 FE مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 20 FE

طبق شایعات گوشی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. یک باتری با ظرفیت ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت که با توان ۱۵ وات شارژ می‌شود، وظیفه‌ی تأمین انرژی این گوشی را بر عهده خواهد داشت، در حالی که یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر آن قرار دارد و در بالای آن یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را می‌توان یافت. نمایشگر این گوشی از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند، دارای ویژگی همیشه روشن (Always ON) و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراکم پیکسلی ۴۰۵ppi را نیز ارائه می‌کند تا باکیفیت و مناسب به نظر برسد.

اما روی قاب پشتی این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از حسگر اصلی ۱۲ مگاپیکسلی واید f/1.8،‌ حسگر تله فوتو ۸ مگاپیکسلی f/2.0 و حسگر اولترا-واید ۱۲ مگاپیکسلی f/2.2 حضور دارد که قادر به ضبط ویدیوهایی با رزولوشن ۸K است. از نظر طراحی نیز نمی‌توانیم تفاوت زیادی بین این مدل با نسخه‌های معمولی این خانواده بیابیم. لازم به ذکر است که هیچ یک از این جزئیات از سوی سامسونگ تأیید یا تکذیب نشده است.

مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی اس ۲۰ FE

شما می‌توانید مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن را به صورت زنده از طریق این صفحه مشاهده کنید. برای آشنایی کامل‌تر با گوشی جدید سامسونگ نیز گجت نیوز را دنبال کنید.

نظر شما