شناسهٔ خبر: 42903603 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

زنگ گردشگری در شرق تهران نواخته می‌شود

شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای کامل برنامه‌های گردشگری در نیمه اول مهر در شرق پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی رحمان‌زاده شهردار منطقه ۱۳ تهران درباره اجرای برنامه‌های گردشگری در شرق تهران اظهارداشت: ۵ مهر مصادف با ۲۷ سپتامبر به عنوان روز جهانی گردشگری و توریسم انتخاب شده است لذا با توجه به توسعه فعالیت‌های سازمانی شهرداری تهران در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است که در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران اجرایی می‌شود و منطقه ۱۳ نیز به مناسبت پنجم مهر، فعالیت‌هایی را تدارک و پیش بینی کرده است.

وی افزود: ارتقا فرهنگ گردشگری شهروندان تهرانی، آشنایی شهروندان با جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهر تهران، ایجاد اشتغال و درآمد زایی برای فعالین حوزه گردشگری، افزایش نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، از اهداف هفته گردشگری است.

وی ادامه داد: برنامه‌ها و فعالیت‌های گردشگری منطقه ۱۳ با رعایت دستور العمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی و ستاد فرماندهی مقابله با کرونا، رعایت موازین اسلامی و قوانین و مقررات، جلب مشارکت شهروندان و مخاطب قرار دادن گروه‌های اجتماعی در چهارچوب رویکرد «تهران، شهری برای همه»، استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی بر بستر وب با توجه به شیوع کرونا اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: حوزه گردشگری منطقه با بهره مندی از ظرفیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری با مشارکت روابط عمومی، زیباسازی، سرای محلات، کانون گردشگری، خانه‌های فرهنگ، فرهنگسرا، مساجد، مدارس نسبت به معرفی ظرفیت‌های گردشگری منطقه اقدام می‌کند.

شهردار منطقه ۱۳ تهران نواختن زنگ گردشگری در مدارس، تقدیر از کادر درمان و مدافعان سلامت، نمایشگاه مجازی عکس‌های منتخب از ابنیه‌های مختلف و تور‌های مجازی را از دیگر ویژه برنامه منطقه به مناسبت روز جهانی گردشگری اعلام کرد.

نظر شما