شناسهٔ خبر: 42901039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انجام صحیح وظایف ارزشی برابر با جهاد دارد/ لزوم توجه به تکلیف‌مداری

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه انجام صحیح وظایف ارزشی برابر با جهاد دارد بر لزوم توجه به تکلیف‌مداری مبتنی بر فرهنگ دفاع مقدس تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ محمدرضا عدالتخواه ظهر امروز در شورای معاونین دادگستری استان همدان هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار یک ملت در برابر دشمن تا دندان مسلح دانست و اظهار کرد: این روزها بیش از همیشه باید یاد و سیره شهدای دوران دفاع را زنده نگه داریم چرا که امنیت امروز ما مرهون خون پاک شهداست.

وی گفت: پیروزی ایران اسلامی در برابر نیروهای بعثی عراق که از سوی ابرقدرت‌های جهان حمایت همه‌جانبه می‌شد، همچون خورشیدی در پهنه تاریخ می‌درخشد.

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه دلامردی‌های ملت در دوران دفاع مقدس باید الگویی بی‌بدیل برای تمام مسئولان و آحاد مردم باشد ادامه داد: نیت الهی، تکلیف‌مداری و ولایتمداری خصوصیات حاکم بر دوران دفاع مقدس بود که باعث افتخارآفرینی برای ملت شد.

وی با اشاره به اینکه به طور حتم خون‌ شهدا مسئولیت و تکلیف مسئولان امروز را سخت‌تر کرده است، تصریح کرد: حرکت در مسیر شهدا و تکلیف‌مداری زمینه ساز توفیق و پیروزی می‌شود.

عدالتخواه ارائه خدمت و انجام تکلیف در محل کار از سوی هر فرد و مسئولی را عرصه عبادت و جهاد دانست و افزود: انجام وظیفه در امور محوله ارزشی برابر با جهاد در عرصه دفاع مقدس دارد.

انتهای پیام/ 89001

نظر شما