شناسهٔ خبر: 42900983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در شیراز خبر داد: ‌

راه اندازی پایگاه‌های بسیج فرهنگیان در مدارس کشور

‌شیراز- رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور از راه اندازی پایگاه‌های مقاومت بسیج فرهنگیان متشکل از چند مدرسه با محوریت یک آموزشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، سردار عباس مطهری در سفر به استان فارس و در دیدار با بسیجیان اداره کل آموزش و پرورش فارس، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: هدف از این کار تشکیل هیأت‌های اندیشه ورز بسیج فرهنگیان برای کاهش مشکلات مدارس است.

وی افزود: امروز ولایت، مردم و دشمن بر یک مسئله اتفاق نظر دارند و آن هم کارآمدی نظام اسلامی است منتهی دشمن به شدت این مسئله را نمی‌خواهد ولی مردم و ولایت با تمام وجود خواهان این مسئله هستند.

مطهری با اشاره به اینکه پیروی از ولایت دلیل محکم اقتدار جامعه اسلامی خواهد بود، گفت: امروز اثبات حقانیت و موفقیت نظام اسلامی، کارآمدی و عمل است و در واقع چکیده و عصاره خواست مردم این است که شهرداری، بهداشت، قوه قضائیه، مسکن و در رأس همه آنها آموزش و پرورش کارآمد باشد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور ادامه داد: دشمن تمام توان اقتصادی، رسانه‌ای، فکری، عملی، نظامی خود را گذاشته تا نظام اسلامی کشورمان کار آمد نباشد چرا که اگر پیام کارآمدی این نظام مانند پیام انقلاب به گوش مردم دنیا برسد کارشان تمام است.

وی ادامه داد: انسان‌های وارسته ای چون حججی ها، احمدی روشن‌ها و سردار سلیمانی‌ها همه محصول آموزش و پرورش هستند و قرار است آموزش و پرورش نسلی را تربیت کند که زمینه ساز حکومت جهانی اسلام باشد، لذا باید پیشرفت عجیبی داشته باشیم و با تمام توان تلاش کنیم.

سردار مطهری بسیج فرهنگیان را موتور محرک آموزش و پرورش دانست و گفت: بسیج فرهنگیان دارای ظرفیتی است که انرژی بی انتها و ظرفیت نهفته ی فرهنگیان را که گنج عظیمی است که دفاع مقدس را در اوج افتخارات ملت ایران قرار داد به آموزش و پرورش وصل کند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور از راه اندازی پایگاه‌های مقاومت فرهنگیان متشکل از چند مدرسه با محوریت یک آموزشگاه خبر داد و گفت: هدف از این کار تشکیل هیأت‌های اندیشه ورز بسیج فرهنگیان برای کاهش مشکلات مدارس است.

وی گفت: این پایگاه‌ها ۵ محور عملیاتی کلان دارند که شامل کار برای خودشان، برای خانواده‌ها، وظیفه معلم در قبال دانش آموز، ارتقای کارآمدی انجمن اولیا و مربیان، تأثیرگذاری مدرسه در محله به عنوان کانون تربیتی محله است.

نظر شما