شناسهٔ خبر: 42899439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شود

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس دارای پنج پروژه عظیم است که در صورت تامین اعتبار همه آن‌ها به‌ویژه ساختمان اصلی، باغ موزه دفاع مقدس در سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن جعفری ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز یک باغ موزه دفاع مقدس که در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه ۱۰۰ هزار رزمنده از خراسان رضوی در دفاع مقدس حضور داشته که جایگاه بسیار ارزنده‌ای به این استان در دوران دفاع مقدس داده است، اظهار کرد: لازم است برای نشان دادن این رشادت‌ها به نسل‌های آینده اقدامات لازم انجام شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس دارای پنج پروژه عظیم است، بیان کرد: در صورت تأمین اعتبار همه آن‌ها به ویژه ساختمان اصلی، باغ موزه دفاع مقدس در سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: ساختمان موتورخانه و تأسیسات جانبی نیز با ۶۰ درصد پیشرفت آذر ماه امسال تکمیل می‌شود، همچنین ساختمان مربوط به جبهه مقاومت با ۶۵ درصد پیشرفت دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و ساختمان اداری نیز با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی اسفند سال ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود.

حمایت ۳۹ میلیارد تومانی شورای پنجم برای تکمیل فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس

رئیس شورای شهر مشهد نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: حدود ۳۴ میلیارد تومان شهرداری مشهد به پروژه احداث باغ موزه دفاع مقدس کمک مالی کرد.

محمدرضا حیدری ادامه داد: ۵ میلیارد تومان در گذشته به این پروژه اختصاص داده شده بود تا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بتواند فعالیت خود را آغاز کند.

وی بیان کرد: امیدواریم سایر نهادها و مجموعه‌های دخیل هم با نقش‌آفرینی و مشارکت خود به بهره‌برداری از فازهای بعدی پروژه کمک کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

نظر شما