شناسهٔ خبر: 42886858 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح اعلام کرد؛

حقوق بازنشستگان نیروهای‌مسلح در حد ۹۰ درصد شاغلین همسان سازی خواهد شد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، گفت: حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در حد ۹۰ درصد شاغلین نیروهای مسلح از پایان مهرماه همسان سازی خواهدشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح در برنامه زنده تلویزیونی "در انتهای الوند" شبکه دوم سیما با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به ویژگی‌های ممتاز ایثارگری‌های غیورمردان بی ادعا و تفاوت نسل‌های مختلف، گفت: آن چیزی که در دفاع مقدس بین بچه‌هایی که رفتند و آن‌هایی که نرفتند تفاوت ایجاد کرد، تنها عشق است و آن عشق چیزی نبود جز، عشق به رهبر و مقتدای شأن حضرت امام خمینی (ره).

وی با بیان اینکه قطعاً هیچ کسی از یک سرباز عاشق‌تر نیست، زیرا حاضر است خودش را برای وطن و آرمان‌های والایش فدا کند افزود: ما باور داریم که پیشکسوتان و عزیزان عرصه جهاد و شهادت و انقلاب، برای ما بسیار مهم و ارزشمند و از خانواده‌های مان به ما نزدیک‌تر هستند و به همین دلیل هیچگاه آن‌ها را تنها نخواهیم گذاشت و با تمام توان از آن‌ها حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

نجفی پور خاطرنشان کرد: ما با بازنشستگان نیرو‌های مسلح به طور مستمر در تماس هستیم و سعی می‌کنیم از دغدغه‌های آن باخبر شویم و تا جایی که امکان دارد، به خصوص در گرفتاری هایشان به سراغشان می‌رویم و از هیچ تلاشی برای حمایت از این قشر شریف فروگذار نمی‌کنیم.

وی درباره اقدامات ساتا برای حل مشکلات فرزندان بازنشستگان نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان، بیکاری و اشتغال فرزندان جامعه هدف است که فکر‌ها و طرح‌های متعددی در دستور کار قرار گرفته است که وام اشتغال برای فرزندان پیشکسوتان نیرو‌های مسلح، تا سقف ۵۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد یکی از این طرح هاست که به واجدین شرایط تعلق خواهدگرفت.

امیر نجفی پور با تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری‌های ارزشمند دولت، مجلس شورای اسلامی، ستادکل نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع در تحقق اهداف ساتا برای جامعه هدف، به عنوان خبر خوش برای بازنشستگان معزز نیرو‌های مسلح، گفت: به فضل الهی حقوق مهرماه بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران نیرو‌های مسلح، بر اساس ۹۰ درصد میانگین حقوق مشمول کسور شاغلین همتراز در نیرو‌های مسلح محاسبه و پرداخت خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره ساتا با اشاره به جنگ اقتصادی استکبار جهانی و نوکران آن‌ها علیه ملت و کشور خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم هوشمندانه و با برنامه ریزی دقیق و مناسب، بتوانیم با مدیریت منابع تمام برنامه‌ها و مأموریت‌های سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح را در راستای ارائه هر چه بهتر خدمت به خانواده معزز بازنشستگان نیرو‌های مسلح پیش ببریم.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح احترام و اکرام پیشکسوتان را امری ضروری دانست و گفت: وزیر دفاع از مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح توقع و انتظار دارند تا در حد امکان به نیاز‌ها و دغدغه‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح پاسخ منطقی، بجا و به‌هنگام داده شود و ما نیز با تمام توان، همت خود را در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به جامعه هدف ساتا به کار خواهیم بست.

نظر شما