شناسهٔ خبر: 4287544 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

تراشیدن سر به سبک فرشته‌گان/تصاویر

«علی یزدانی» حدود 14 ماه پس از شهادت «محمودرضا بیضایی»، چند روز قبل، هم زمان با شب شهادت «حضرت فاطمه زهرا(صلوات الله علیها)» هنگام دفاع از حریم آل الله(صلوات الله علیهم) در عراق، به وی ملحق شد.

صاحب‌خبر -
مشرق: تصویری که پیش رو دارید، حدود دو سال قبل در سوریه و حوالی شهر «حلب» برداشته شده است. در این نما، «محمودرضا بیضایی» در حال تراشیدنِ سر «علی یزدانی» دیده می شود.
«محمودرضا بیضایی» (یا نام نظامی «حسین نصرتی»)، متولد 18 آذر1360 شمسی در تبریز، در معرکه‌ی نبرد برای دفاع از حریم «اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه و آله)» و حرمِ «بانوی مقاومت» حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) ، به تاریخ  29 دی ماه 1392، به دست «مزدوران سعودی» و «سرسپردگان اسلام آمریکایی» به شهادت رسید.
«علی یزدانی» به تاریخ  دوم شهریور سال 1357 شمسی(مصادف با20 رمضان المبارک 1399 قمری)  در محله ابوذر (تهران) متولد شد. وی پس از دریافت مدرک کارشناسی در رشته مهندسی صنایع (گرایش تحلیل سیستم‌ها) به سپاه پاسداران پیوست و تقدیر چنین بود که حدود 14 ماه پس از شهادت «محمودرضا بیضایی»، چند روز قبل، هم زمان با شب شهادت «حضرت فاطمه زهرا(صلوات الله علیها)» هنگام دفاع از حریم آل الله(صلوات الله علیهم) در عراق، به وی ملحق شود.

پیکر مطهر شهید «علی یزدانی» امروز یکشنبه، نهم فروردین 1394 شمسی، راس ساعت 9.30 دقیقه صبح، از میدان مقدم تا  ابوذر (فلاح) بر دوش هم محله‌هایش تشییع شده و در گلزار شهدای یافت آباد واقع در میدان «الغدیر» تا روز ظهور مولایش، به امانت سپرده خواهد شد.

روحمان با یادشان شاد
هدیه به ارواح بلندپروازشان صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


تصاویر/ تراشیدن سر به سبک فرشته‌گان

تصاویر/ تراشیدن سر به سبک فرشته‌گان

نظر شما