شناسهٔ خبر: 42873809 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرداد:

فراخوان جذب مدرس در دانشگاه جامع علمي کاربردي

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: از دیروز فراخوان جدید جذب مدرس در دانشگاه آغاز شد و تا یک ماه ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدحسین امید دیروز درباره تمدید مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گفت: امسال به دلایل متعدد اقدام به پذیرش دانشجوی بومی کردیم و تقاضای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی افزایش پیدا کرد به همین دلیل زمان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی به اتمام رسید و با توجه به تقاضای بالا این دوره را تمدید کردیم.
وی افزود: در مقطع کاردانی به کارشناسی دو نوبت تمدید مهلت ثبت نام صورت گرفت بار اول تا 20 شهریور بود و بار دوم تا 16 مهر مهلت ثبت نام تمدید شد.
آقای امید با بیان این که عده‌ای منتظر اعلام نتیجه سنجش بودند به همین دلیل مهلت ثبت نام تمدید شد گفت: به دلیل تمدید مهلت ثبت نام امسال دیگر تکمیل ظرفیت نداریم یعنی پیوسته ثبت نام تا 16 مهر انجام می‌شود.
وی با بیان این که تاکنون 90 هزار نفر ثبت نام کرده اند گفت: نسبت به پارسال رشد 15 تا 20 درصدی داشتیم و کلاس‌ها از روز یکم آبان با یک ماه تأخیر به دلیل اعلام نتیجه سنجش و کرونا برگزار می‌شود.
امید در خصوص تعیین تکلیف وضعیت مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: از دو سال گذشته ساماندهی مدرسان دانشگاه آغاز شد و یک ماه پیش به پایان رسید که نتایج آن را اعلام کردیم.
وی گفت: در سه سال 95، 97 و 98 فراخوان دادیم و نتیجه فراخوان سال 98 هفته گذشته به طور رسمی اعلام شد و تعداد 2 هزار و 500 نفر از مدرسان وارد چرخه آموزش‌های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، امید با بیان این که فراخوان دوره جدید هم از دیروز آغاز شد گفت: به مدت یک ماه همه افرادی که مدرک کارشناسی ارشد با حداقل معدل 15 و نیم به بالا و شرایط سنی، تجربه و سوابق مهارتی دارند می‌توانند در این فراخوان ثبت نام کنند، البته زمان ثبت نام این دوره تا یک ماه ادامه دارد و بعد از آن ارزیابی صورت می‌گیرد و در نتیجه فراخوان اردیبهشت 1400 اعلام می‌شود.

نظر شما