شناسهٔ خبر: 42872071 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

توصیه به یحیی گل محمدی برای ترکیب پرسپولیس مقابل الشارجه

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: تعویض‌های پرسپولیس باید زودتر انجام می‌شد و شاید در چینش ترکیب اصلی هم مشکلاتی وجود داشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

محمود کلهر در خصوص شکست تیم فوتبال  پرسپولیس  مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: پرسپولیس می‌توانست عملکرد بهتری در این بازی داشته باشد. احمد نوراللهی بازیکن تاثیرگذاری برای این تیم به شمار می‌رود که قدرت حمل و حفظ توپ را دارد و در این بازی می‌توانست از ابتدا در ترکیب این تیم قرار بگیرد. البته عملکرد سرلک هم بد نبود، اما بهتر است در این مسابقات، بازیکنانی که با هم هماهنگی بیشتری دارند، کنار یکدیگر بازی کنند.

وی ادامه داد: گل‌محمدی در این دیدار از شجاع خلیل‌زاده در سمت چپ خط دفاع استفاده کرد تا جلوی نفوذ‌های رامین رضاییان را بگیرد، اما میانه زمین به دلیل قدرت پرسینگ بالای الدحیل، در اختیار این تیم قطری بود. چنین تیم‌هایی به دنبال اشتباه حریف هستند که این اتفاق شب گذشته رخ داد و روی یک پاس، پنالتی گرفتند و به گل رسیدند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس تصریح کرد: نیمه اول، یحیی به هدفش رسید اما کاش نیمه دوم تعویض‌ها زودتر انجام می‌شد. شاید زوج نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا در این بازی بیشتر به کار پرسپولیس می‌آمد.

کلهر خاطرنشان کرد: در دور رفت، پرسپولیس با نفرات قبلی دو بر صفر به همین الدحیل باخت، اما دیروز با نفرات جدید بازی خوبی انجام داد و با یک گل شکست خورد. گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. به نظرم بازیکنانی که به پرسپولیس آمده‌اند، جایگزین‌های خوبی هستند. آنها فقط نیاز به زمان دارند تا با تیم هماهنگ شوند.

وی در پایان افزود: شاید اگر سعید آقایی در این دیدار حضور داشت، قدرت حملات پرسپولیس از هر دو جناح بیشتر می‌شد، اما در مجموع امیدوارم پرسپولیس با تغییر نوع بازی خودش مقابل الشارجه امارات که خط هافبک و خط حمله قدرتمندتری دارد به پیروزی برسد و به مرحله بعد صعود کند. شارجه تیمی است که در خط دفاع ضعف‌هایی هم دارد که می‌توان از آن‌ استفاده کرد و به برد رسید.

نظر شما