شناسهٔ خبر: 42870566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

افشاگری عضو سابق هیات مدیره ذوب آهن علیه مدیرعامل؛

مدیرعامل مریض‌وخانه‌نشین درسفارت‌سوییس شفاگرفت!

آقای محمدی با وجود اینکه درگیری بیماری بوده دو روز بعد از تاریخ نامه به سفارت سوییس در تهران مراجعه کرده و با پرداخت مبلغی درخواست ویزا کرده بود. ایشان اگر می‌توانست از خانه بیرون بیاید چرا به سر کارش نیامد؟ وقتی دادگاه سوییس گفته جلسه دادگاه مجازی است، چرا اقدام به ویزای سوییس کردند؟

صاحب‌خبر -

عضو سابق هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن علیه مدیران این مجموعه دست به افشاگری زد.

به گزارش تابناک ورزشی، کاظمی درباره پرونده رضا شکاری در مراجع قضایی بین المللی گفت: آقای آذری و آقای فریدونی زحمت کشیده بودند و پرونده به یک جایی رسیده است. به باشگاه ایمیل زده و گفتهبه  بودند چه کارهایی برای پیگیری پرونده باید انجام شود اما آقای محمدی چند هفته آخر لیگ را به دلیلی بیماری در خانه بود و ایمیل‌ها را نمی‌خواند. بدترین آبروریزی اینجا بود که از دادگاه CAS نامه آمده که جلسه دادگاه مجازی شده است و ظاهرا نباید به سوییس مراجعه حضوری کنید. البته در نامه اینطور عنوان شده بود که طرف‌های دیگر پرونده درخواست داده‌اند جلسه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود و به صورت محترمانه این درخواست هم از ذوب‌آهنی‌ها شده بود. آقای محمدی با وجود اینکه درگیری بیماری بوده دو روز بعد از تاریخ نامه به سفارت سوییس در تهران مراجعه کرده و با پرداخت مبلغی درخواست ویزا کرده بود.

وی ادامه داد: نامه در تاریخ 7 سپتامبر به باشگاه آمده اما آقای محمدی و جمشیدی در تاریخ 9 سپتامبر به سفارت سوییس در تهران مراجعه کرده است. باید پرسید وقتی دادگاه درخواست کرده جلسات به صورت مجازی باشد چه لزومی داشته که به سفارت برای درخواست ویزا مراجعه کنند؟ این موضوع را نمی‌توانند انکار کنند چون آنجا فرم پر کردند و با هزینه بیت‌المال درخواست ویزا کردند. اگر نامه CAS را ندیدند و به سفارت مراجعه کردند پس مدیران غیر مسلطی هستند و اگر دیدند و رفتند که عجیب تر است. اگر بخواهیم خوشبینانه به این موضوع نگاه کنیم، آقای محمدی به علت بیماری از مسائل باشگاه و این نامه خبر نداشته و به سفارت رفته. با این شرایط باید پرسید چطور ایشان برای رفتن به سفارت مشکل بیماری نداشتند و فقط برای آمدن به باشگاه مشکل داشتند؟

او همچنین درباره تغییر اعضای هیات مدیره اظهار کرد: اگر هیات مدیره ناکارآمد است مدیرعامل کارخانه حق دارد آن‌ها را عوض کند اما چطور همه اعضا عوض می‌شوند باز همان شخصی که در انتهای فصل قبل و برای فرار از فشارها، خانه نشین و مریض بوده، پس از رفع مشکلات مجددا مدیرعامل می‌شود؟ گفته بودند از آقای رادولوویچ شکایت می‌کنند. چه شکایتی؟ هیچ شکایتی نشده است.

وی گفت: متاسفانه در کار هیات مدیره دخالت می‌شود. به اعضای هیات مدیره زنگ می‌زدند و می‌گفتند با هر کسی که مذاکره می‌کنید به ما بگویید چون ما باید اعلام کنیم. اینطوری کار پیش نمی‌رود. گفتند آقای آذری ضعیف بوده، ایشان رفت. هیات مدیره قبلی بد بوده، آن‌ها هم عوض شدند. مگر ما دربار اینکه در کوره ذوب‌آهن، آهن را با چه دمایی ذوب می‌کنند نظر می‌دهیم که آقایان در امور تخصصی باشگاه دخالت می‌کنند؟ چون پول می‌دهند؟ پول که برای بیت‌المال است. البته آنها حق نظارت دارند ولی حق دخالت در کار تخصصی ندارند. معتقدم اعضای فعلی هیات مدیره هم اکثر به جز استاد کربکندی همگی غیرتخصصی انتخاب شده‌اند.

نظر شما