شناسهٔ خبر: 42865677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدارس دانش‌آموزان خوزستانی را به کرونا مبتلا نکردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: کرونا در کودکان و معلمان نیز همانند پزشکان، کارمندان، کارگران و سایر افراد دیده شده اما موضوعی که مدارس را عامل انتشار ویروس اعلام کند، وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول‌‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در هیچ یک از مدارس استان خوزستان بیماران خوشه‌ای مبتلا به کرونا مشاهده نشده یعنی در مدارس تعداد زیادی از بیماران کرونایی شناسایی نشدند.

وی افزود: این موضوع بیانگر آن است که این تعداد محدودی از دانش‌آموزان و یا معلمان خوزستان که مبتلا به کرونا شده‌اند در مدارس دچار کرونا ویروس نشده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: قبل از شروع مدارس دانش آموز مبتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شد و در حال حاضر آمار دانش‌آموزان مبتلا به کرونا جایی برای نگرانی خانواده‌ها ندارد.

وی ادامه داد: در تمام مشاغل و حرفه‌ها بیمار مبتلا به کرونا وجود داشته حتی این بیماری تعداد زیادی از زنان خانه‌دار و بازنشستگان را نیز درگیر خود نموده است.

ابول‌نژادیان تصریح کرد: کرونا در کودکان و معلمان نیز همانند پزشکان، کارمندان، کارگران و سایر افراد دیده شده اما موضوعی که مدارس را عامل انتشار ویروس اعلام کند، وجود ندارد.

انتهای پیام/
 

نظر شما