شناسهٔ خبر: 42865117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آزمون شفافیت برای نمایندگان هرمزگان

نمایندگان هرمزگان در جهت احترام به افکار عمومی در رابطه با اینکه خودرو دنا پلاس یا هر خودروی دیگری دریافت کرده‌اند یا خیر و اینکه موضع آن‌ها در این موضوع چیست، شفاف‌سازی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی ستاری دبیر گروه جهادی مطالبه‌گری حیات پاک در یادداشتی آورده است:

تحویل خودروی دنا پلاس اتومات به نمایندگانی که متقاضی دریافت این خودرو بودندو انتشار این خبر، بازخوردهای فراوانی در سطح جامعه به‌دنبال داشت.

عامه مردم، این روزها توانایی خرید پراید هم ندارند و همین موضوع باعث می‌شود تحمل دیدن این اتفاق، آن هم توسط کسانی که عنوان نمایندگی مردم را یدک می‌کشند، دشوار می‌سازد، در حالی که باید تلاش کنند این امتیازات ویژه برای عموم مردم فراهم شود خود متقاضی دریافت امتیازات شخصی می‌شوند.

مردم به نمایندگان این دوره از مجلس که عنوان مجلس انقلابی را یدک می‌کشد بسیار امیدوار هستند و این اتفاقات که با عدالت منافات دارد موجب تزریق موج‌های منفی ناامیدی در دل مردم می‌شود و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

مردم اولین مطالبه‌شان از این مجلس، شفافیت بوده است و بسیاری از کسانی که هم‌اکنون بر کرسی سبز بهارستان تکیه زده‌اند با شعار شفافیت وارد مجلس شده‌اند لذا بر نمایندگان لازم است که وضعیت خود را در رابطه با اتفاق اخیر شفاف‌سازی کنند.

از نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز می‌خواهیم وضعیت اینکه خودرو از مجلس دریافت کرده‌اند و یا نه را در جهت احترام به افکار عمومی اعلام کنند.

دریافت خودرو با امتیازات ویژه آن هم در شرایطی که مردم به وضعیت خودروسازی معترض هستند، مردم را نگران کرده است که نکند این اتفاق به راهی برای سرپوش گذاشتن بر روی تخلفات خودروسازان تبدیل شود.

بسیاری از نمایندگان حال حاضر هرمزگان در مجلس، در دوره‌های دیگر مجلس هم سابقه حضور دارند و علاقه‌مندیم که نمایندگان شفاف‌سازی دوره‌های قبلی حضور خود در مجلس را هم انجام دهند زیرا جای سؤوال است که مثلا نماینده‌ای که 5 دوره یا 2 دوره در مجلس بوده است 5 خودرو و 2 خودرو دریافت کرده است یا نه؟، چراکه برخی از گزارش‌ها حاکی از این است که در دوره قبل خودروهای شاسی‌بلند به نمایندگان اعطا شده است که لازم است نمایندگان محترم در این زمینه هم شفاف‌سازی کنند.

انتهای پیام/3264

نظر شما