شناسهٔ خبر: 42865113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه زارچ:

هفته دفاع مقدس فرصت انتقال مفهوم ایثار به نسل جدید انقلاب است

حجت الاسلام طباطبایی: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای مرور خاطرات دفاع جوانمردانه جوانان کشورمان در برابر تجاوز ناجوان مردانه دشمنان اسلام و نیز ترویج گفتمان ایثار و شهادت در جامعه است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اشکذر، همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس جمعی از بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس با امام جمعه زارچ دیدار کردند.
امام جمعه زارچ در دیدار با بسیجیان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای مرور خاطرات دفاع جوانمردانه جوانان کشورمان در برابر تجاوز ناجوان مردانه دشمنان اسلام و نیز ترویج گفتمان ایثار و شهادت در جامعه است.
حجت الاسلام طباطبایی عنوان کرد: تقویت اعتماد به نفس در لایه‌های اجتماعی نظام به ویژه خودباوری جوانان، تقویت اتحاد و اقتدار ملی، تبلور فرهنگ بسیجی و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از برکات مهم هشت سال دفاع مقدس است.
سروان ساقی فرمانده مرکز مقاومت بسیج زارچ در ابتدای این دیدار با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود و برنامه‌هایی برای گرامیداشت این هفته تدارک دیده شده است گفت: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و طبق نظر ستاد مبارزه با کرونا اجرا خواهیم کرد.

نظر شما