شناسهٔ خبر: 42865000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تحریف دستاوردهای دفاع مقدس در دستور کار دشمن

مسؤول حوزه نمایندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: دشمن به‌شدت در حال تحریف و تخریب دستاوردها و آثار دفاع مقدس و جدا کردن نسل جدید از آن ارزش‌هاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام موسی پولادی شامگاه سه‌شنبه در برنامه محفلی با شهدای نمایشگاه دفاع مقدس رودان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم بیان جایگاه حقیقی حضرت امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس تاکید دارند.

وی ادامه داد: امروز تحریف شخصیت و بیانات بارز امام راحل در دستور کار دشمنان و دست‌نشاندگان آنان در کشور قرار دارد.

مسؤول حوزه  نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: ایجاد انحراف در برخی سخنان ارزشمند حضرت امام راحل(ره) آرام آرام و طی این سال‌ها شکل جدی‌تری به خود گرفته است.

حجت‌الاسلام پولادی افزود: جریان تحریف ذهن‌ها را امروز از اصل سخن‌ها امام خمینی(ره) به سوی مسائل کم اهمیت سوق می‌دهند.

وی بیان داشت: آنچه این جریانات انحرافی از شخصیت امام معرفی می‌کنند با بیان شخصیت واقعی ایشان متفاوت است.

پولادی تاکید کرد: رهبر انقلاب نیز در سخنان اخیر خودشان بر تحریف دستاوردهای دفاع مقدس از سوی دشمنان تاکید کردند و گفتند: جریان تحریف بدنبال کم‌اهمیت جلوه دادن دفاع مقدس، اهداف و ارزش‌های والای آن هست.

وی با اشاره به برخی از دلایل‌ترین شروع جنگ تحمیلی، ضربه به انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل امام راحل و عدم نتیجه گیری نهضت امام عزیز را از دلایل مهم آن دانست و گفت: دشمن پس از آن نیز این تمام تلاش اش را در عرصه تجزیه کشور و ترور علمداران انقلاب بکار گرفت.

مسؤول حوزه  نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: به حول و قوه الهی نه تنها نتیجه‌ای حاصل دشمنان نشد بلکه طی این سال‌ها انقلاب اسلامی با تمام دستاوردهایش به تمام دنیا صادر شد.

حجت‌الاسلام پولادی انتخاب صدام را برای مقابله با جمهوری اسلامی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی را داشتن ظرفیت حماقت در وجود وی دانست و گفت: ترس غرب از حمله صدام به اسرائیل دیگر دلیل ایجاد جنگ تحمیلی از سوی استکبار با استفاده از صدام  بود.

وی با اشاره به نامگذاری دفاع مقدس بر هشت سال جنگ تحمیلی گفت: ایمان و باور ملت ایران در اینکه ولایت فقیه همان ولایت رسول خداست، این امر دفاع را دفاع مقدس کرد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برپایی نمایشگاه دفاع مقدس را یک نوع خودسازی برای نسل جوان دانست و گفت: قطعا روحیه معنوی و جهادی جوانان در این مکان‌های شکل می‌گیرید.

وی خاطرنشان ساخت: انجام اینگونه برنامه‌ها کمک شایان به آشنایی نسل جدید با ارزش‌ها دفاع مقدس و مقابله مستقیم با جریانات تحریف خواهد کرد.

به گزارش فارس، نمایشگاه دفاع مقدس رودان با هدف سیر نمایشگاهی، روایتگری و بیان و نمایش عملکرد قرارگاه‌های تحول محلات با نام عاشورا، دفاع مقدس و ظهور توسط قرارگاه‌های تحول محلات حوزه امام جعفر صادق(ع) و حضرت فاطمه(س) شهر رودان در محل بازارچه شهرداری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بر پا شده و به مدت ۶شب با موضوعات انقلاب، دفاع مقدس، فتنه‌های ۷۸-۸۸، مدافعین حرم، مدافعین سلامت و گام دوم انقلاب با اجرای سرود، نمایش، روایتگری و راه‌اندازی فروشگاه منصف پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/88059/ر

نظر شما