شناسهٔ خبر: 42864963 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

باید یک تیم جدید بسازد؛ مثل نساجی

کار سخت پورموسوی در آبادان

سیروس پورموسوی کار سختی را برای ساختن یک تیم خوب پیش‌رو دارد. همانند محمود فکری در نساجی مازندران. به این دلیل که نزدیک یک تیم، بازیکن از صنعت نفت جدا و راهی تیم‌های دیگر شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، سیروس پورموسوی، سرمربی صنعت نفت آبادان شده است. سرمربی سابق تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان که همراه آبی‌ها قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفت، اما به عنوان مربی. این انتخاب می‌تواند یک انتخاب خوب برای صنعت نفت باشد به این خاطر که پورموسوی فوتبال جنوب را به خوبی می‌شناسد و از همه مهمتر مربیگری در لیگ برتر را تجربه کرده و به دنبال بازگشت به روز‌های خوب مربیگری در لیگ برتر است. این انگیزه به صنعت نفت کمک خواهد کرد در فصل پیش‌رو تبدیل به یک تیم خوب شود.

سیروس پورموسوی کار سختی را برای ساختن یک تیم خوب پیش‌رو دارد. همانند محمود فکری در نساجی مازندران. به این دلیل که نزدیک یک تیم، بازیکن از صنعت نفت جدا و راهی تیم‌های دیگر شده‌اند. همان اتفاقی که در نساجی رخ داده است. البته محمود فکری در یک تصمیم درست به جای اینکه زانوی غم بغل بگیرد در تلاش برای ساختن یک تیم جدید است و پورموسوی باید همان راهی را برود که فکری رفته است.

باشگاه صنعت نفت برای اینکه حُسن نیت خود را به پورموسوی ثابت کند، با او قرارداد دوساله امضا کرده و این قرارداد بدین معنی است که با سرمربی اش برای بازگشت به روز‌های خوب همراه است. صنعت نفت فصل گذشته با اسکوچیچ یکی از مدعیان کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود، اما با بهنام سراج تا جایی افت کرد که اگر امتیازات دور رفت نبود، به دسته پایین‌تر سقوط می‌کرد.

یکی از حسن‌های حضور پورموسوی در آبادان، تجربه مربیگری او در تیم‌های خوزستانی است. او وارد فضای جدید از مربیگری نشده و از آنجایی که فصل گذشته و در هفته‌های پایانی مربی تیم لیگ برتری پارس جنوبی شد، نسبت به لیگ برتر شناخت خوبی پیدا کرده و می‌تواند در جذب بازیکن موفق عمل کند. صنعت نفت با توجه به نفرات مؤثری که از دست داده، نیاز به زمان دارد که تبدیل به یک تیم خوب شود. سیروس پورموسوی حتی می‌تواند تیم قوی‌تری به نسبت فصل گذشته بسازد. تیم فصل گذشته صنعت نفت تیم متفاوتی به نسبت فصول گذشته بود؛ تیمی که اسکوچیچ ساخت. کاری که پورموسوی هم می‌تواند انجام بدهد. فوتبال هیچ وقت تهی از بازیکن نبوده و نخواهد بود و در این بین حمایت تماشاگران و باشگاه می‌تواند کار سرمربی جدید صنعت نفت را آسان‌تر کند.

نظر شما