شناسهٔ خبر: 42862139 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

زمان حضور مهاجم برزیلی پرسپولیس در ایران مشخص شد

جونیور براندائو، مهاجم برزیلی مد نظر پرسپولیس به علت تولد فرزند خود دیرتر از موعد مقرر به ایران سفر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش   خبرورزشی، طی دو روز اخیر شایعات زیادی در خصوص علت نیامدن مهاجم برزیلی مورد نظر پرسپولیس به تهران منتشر شده است. از اشتباهات محاسباتی توسط مدیریت تا عدم توافق با براندائو جزو شایعه‌هایی بود که مبنی بر عدم حضور او شنیده می‌شد.

اما حالا خبر می‌رسد که براندائو مشکلی مشابه با استنلی کی‌روش، مهاجم برزیلی سپاهان داشته است و به همین دلیل در موعد مقرر به تهران نیامده است. گویا این مهاجم برزیلی به علت متولد شدن فرزند جدیدش از سفر به ایران بازمانده و از مسئولان باشگاه چند روز فرصت برای حضور در تهران خواسته است.

براندائو مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس که مورد تایید کادر فنی و هم‌چنین مدیریت باشگاه است به احتمال فراوان هفته آینده به تهران سفر می‌کند تا پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی و توافق مالی با مدیران رسما پرسپولیسی شود و کار خود را زیر نظر گابریل کالدرون و کنار علی علیپور به عنوان مهاجم ادامه دهد.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد با توجه به تعطیلی ایفمارک در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، به احتمال زیاد جونیور طوری به ایران می‌رسد که شنبه به مرکز ایفمارک برود و در تست‌های پزشکی شرکت کند. احتمال دارد جونیور جمعه به تهران بیاید.

بیشتر بخوانید: تغییر بزرگ در زندگی گزینه خارجی پرسپولیس

نظر شما