شناسهٔ خبر: 42843387 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اوله گونار سولسشر: تمرین خوبی مقابل لوتون تاون داشتیم؛ نکات مثبتی در بازی دیده شد

میلاد وفادار

سرمربی شیاطین سرخ توانست به عده ای از بازیکنانی که آمادگی کمتری داشتند، فرصت حضور در ترکیب منچستریونایتد را بدهد.

صاحب‌خبر -

اوله گونار سولسشر پس از برد 3-0 منچستریونایتد مقابل لوتون تاون در دور سوم لیگ کاپ انگلیس، از نمایش بازیکنانش رضایت داشت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC Sport، خوان ماتا، مارکوس رشفورد و میسون گرینوود گلزنان منچستریونایتد در بازی یاد شده بودند. اولین سوال از سولسشر در مصاحبه پس از بازی به نقل و انتقالات منچستریونایتد اختصاص داشت.

ما در حال کار کردن با بازیکنانی هستیم که در اختیار داریم. اجازه بدهید ببینیم چه پیش می آید. اگر خبر جدیدی در کار باشد، شما را در میان می گذاریم.

  • آینده لینگارد

به نظرم امشب خوش درخشید. به نظرم به گلزنی نزدیک تر شده بود. دوندگی خوبی دارد. از دید من امروز سر حال و پر کار بود. 

  • ارزیابی کلی از مسابقه 

قطعا چند نکته مثبت وجود داشت. یک دروازه بان به دروازه تیم برگشت و کارش را انجام داد. در دقایق پایانی گل های خوبی زدیم و شما شاهد تاثیر بازیکنان تعویضی (برونو فرناندز، مارکوس رشفورد و میسون گرینوود) بودید. جدای از این ها، تمرین خوبی بود. نمی خواستم به این افراد (تعویضی ها) زمان بیشتری بازی بدهم چون فردا روز سختی در انتظارشان است.

  • درباره دین هندرسون

گاهی دروازه بان ما با چنین مأموریتی مواجه می شود. دروازه بان باید تمرکز خودش را حفظ کند و در صورت نیاز، توپ را مهار کند. داوید (دخیا) سال های سال این کار را انجام داد و امروز انجام این کار بر عهده دین بود.  

همچنین ببینید:

 

نظر شما