شناسهٔ خبر: 42838692 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تصاویر و پوستر جدید سریال «واندا ویژن» رونمایی شدند

خبرگزاری میزان-نخستین پوستر رسمی به همراه جدیدترین تصاویر سریال «واندا ویژن» محصول کمپانی مارول رونمایی شدند. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - نخستین پوستر رسمی به همراه جدیدترین تصاویر سریال «واندا ویژن» محصول کمپانی مارول رونمایی شدند. چندی پیش مراحل فیلمبرداری و ساخت سریال تلویزیونی «واندا ویژن» محصول تازه کمپانی سینمایی و تلویزیونی مارول به طور کامل متوقف شد اما به تازگی دوربین ها دوباره روشن شده اند، این اثر یک مینی‌سریال اینترنتی روبه پخش آمریکایی است که جک شفر برای «دیزنی+» ساخته‌است.

این سریال بر اساس شخصیت‌های مارول کامیکس واندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ و ویژن ساخته شده‌است. این مجموعه در دنیای سینمایی مارول (MCU) تنظیم شده و داستانش را با فیلم‌های فرانچایز به اشتراک می‌گذارد.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین باکس آفیس هالیوود اینجا کلیک کنید

وقایع این سریال پس از فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی ۲۰۱۹ رخ می‌دهد. این سریال توسط مارول استودیوز ساخته شده‌است و شفر به عنوان شورانر و مت شکمن به عنوان کارگردان مشغول به کار هستند.

الیزابت اولسن و پل بتانی نقش‌های خود را به ترتیب ماکسیموف و ویژن را از مجموعه فیلم‌ها تکرار می‌کنند. تیونا پاریس، کت دنینگ، رندال پارک و کاترین هان نیز ستارگان این سریال هستند.

تا سپتامبر ۲۰۱۸، مارول استودیوز در حال ساخت سریال‌های کوتاه برای دیزنی+، با محوریت حمایت از شخصیت‌های فیلم‌های MCU مانند ماکسیموف و ویژن بود و انتظار می‌رود که اولسن و بتانی برای بازی برای نقش‌های خود بازگردند.

شفر در ژانویه ۲۰۱۹ استخدام شد، این سریال رسماً در ماه آوریل اعلام شد و شکمن در ماه اوت به آن پیوست. فیلمبرداری در نوامبر ۲۰۱۹ در آتلانتا، جورجیا آغاز شد. انتظار می‌رود وانداویژن در دسامبر ۲۰۲۰ منتشر شود و از شش قسمت تشکیل شده باشد.

الیزابت اولسن درنقش واندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ، پل بتانی درنقش ویژن: یک اندروید و انتقام جو که با استفاده از هوش‌های مصنوعی جارویس، اولتران و سنگ ذهن ساخته شده‌است. تیونا پریس درنقش مونیکا رمبئو: بچه بهترین دوست کاپیتان مارول.کیت دنینگس به عنوان دارسی لوئیس: یک متخصص در رشته علوم سیاسی، رندل پارک درنقش جیمی وو: یک مأمور اف‌بی‌آی. کاترین هان درنقش «همسایه دلگیر» و تام هیدلستون در نقش لوکی بازیگران این سریال هستند. 

انتهای پیام/

نظر شما