شناسهٔ خبر: 42838655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پرسپولیس برای صعود نیاز به معجزه دارد

خبرگزاری میزان-تیم فوتبال پرسپولیس برای آن که شانس صعود از این گروه را برای خود بالا ببرد، نیاز به رقم زدن یک معجزه دارد. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت نتوانست به الدحیل گل بزند، الالشارجه امارات چهار گل به این تیم و البته شش گل به التعاون عربستان زد تا یک خط و نشان اساسی برای پرسپولیس بکشد.

قدرت تهاجمی الشارجه خیره‌کننده است و همه را به یاد العین امارات که شش گل به استقلال زد، می‌اندازد. مسلما مقابل چنین حریفی باید با تمام قوا بازی کرد و با یک آنالیز کامل، راه‌های نفوذ الشارجه به سمت دروازه را بست. پرسپولیسی‌ها اگر به دنبال صعود از گروه هستند، در این بازی باید حریف قدرتمند خود را شکست بدهند؛ حریفی که تا همین جا، ۱۰ گل در دو بازی اخیر خود به ثمر رسانده و کاملا آماده به نظر می‌رسد.

بازی رفت پرسپولیس و الشارجه امارات هم دو – دو مساوی شد، ولی در آن زمان، الشارجه یکی از ناامیدترین تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بود که هیچ کدام از رقبای حاضر در گروه، خیال نمی‌کرد روزی این تیم هم شانس صعود برای خود بسازد، اما در همین مدت تعطیلات، الشارجه زیر و رو شده و به تیمی مدعی برای کسب قهرمانی در آسیا تبدیل شده است.

در واقع الشارجه تنها تیم آسیایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ است که توانسته به تمام رقبا مرحله گروهی خود، گل‌های زیادی بزند. حتی به الدحیل که در کشور خودش بازی می‌کند و ستاره‌های زیادی دارد. با این اوضاع، بازی پنجشنبه پرسپولیس، حساس‌ترین و در عین حال سخت‌ترین تقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان است. اگر آنها مقابل الدحیل امتیاز کسب می‌کردند، شاید راه صعود هموار می‌شد ولی حالا این تیم کار دشواری پیش رو دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما