شناسهٔ خبر: 42824273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون پشتیبانی جمعیت هلال احمر ایران:

ظرف یک ماه آینده حجم قابل توجهی واکسن آنفلوآنزا وارد کشور می‌شود

یزد ـ معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر از وارد شدن حجم قابل توجهی واکسن آنفلوآنزا به کشور ظرف یک ماه آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهراب شریفی، عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، از حضور نیروهای توانمند و نخبه به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم هلال احمر یاد کرد و اظهار داشت: استان یزد نیز در این زمینه یکی از استان‌های مهم به شمار می‌رود و با استفاده از این توان، خدمات رسانی خوبی به استان‌های همجوار خود ارائه داده است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر ادامه داد:: استان یزد در طرح نذر آب به خوبی ورود پیدا کرد و به خانواده‌های نیازمندی که در نقاط مختلف بودند کمک کرد تا در این ایام بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور و خدمات ارائه شده از سوی هلال احمر در این زمینه بیان کرد: پس از شیوع کرونا، بحث تأمین دارو، تجهیزات و ابزار کمک به بیماران به صورت جدی مدنظر هلال احمر بود و در این زمینه به صور جدی و با تمام توان ورود پیدا کردیم.

شریفی عنوان کرد: هلال احمر توانست بخش زیادی از مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها را با استفاده از خیران و کمک‌های هلال احمر تأمین کند و به وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌های خدمت رسان به مردم تحویل داد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد: هلال احمر در حال حاضر نیز اقدام به واردات واکسن‌های آنفلوآنزا کرده و امیدواریم تا یک ماه آینده حجم بسیار زیادی از این واکسن‌ها به بازار کشور وارد شود.

نظر شما