شناسهٔ خبر: 42823522 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -

 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* ناکام ماندن آمریکا در اجرای مکانیسم ماشه علیه ایران آنچنان دستاوردی نیست که آقای رئیس‌جمهور اعلام پیروزی بکنند. چرا که آمریکایی‌ها هرچه تحریم بوده علیه ایران به اجرا گذاشته‌‌اند.
8559---0914 و 3107---0902
* با ضعف‌هایی که دولت آقای روحانی از خود نشان داده آمریکا به دنبال شرطی‌سازی اقتصاد کشور تا انتخابات است. در این شرطی‌سازی اقتصاد همه نگاه‌ها به خارج است. فلذا تولیدکننده و صادرکننده بلاتکلیف می‌ماند و کشور متضرر می‌شود.
6009---0918
* دولتمردان ما اگر معتقد به دشمنی آمریکا با ایران و انقلاب باشند باید بپذیرند که اگر ایران تمام خواسته‌های دشمنان را هم بپذیرد باز آمریکایی‌ها رضایت نخواهند داد. دشمن به دنبال نابودی و تجزیه ایران و مجازات ایرانیان به جرم عزت‌طلبی‌شان است.
6712---0935
* کلیه عوامل مذاکره هسته‌ای، در پیشگاه خداوند، شهدا و مردم باید پاسخگو باشند چرا که این برجام بود که مردم را در این فشار اقتصادی رهاشده توسط دولت قرار داد و دشمنان را گستاخ کرد.
2696---0912
* معاون اولی که هنر خود را در بر باد دادن 31 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی نشان داد، و خودش جزو مقصرین وضع موجود است چگونه برای سر و سامان دادن به این وضع مجددا از سوی رئیس‌جمهور منصوب شده است؟
غفاری
* مدعیان اصلاح‌طلبی با نیرنگ فرجام انتخابات 96 را رقم زدند و با ادعاهای دروغی مثل دیوارکشی خیابان‌ها، رای جمع کردند و وعده دلار پنج هزار تومانی دادند...! شایسته بود دولت تدبیر قبل از اینکه کارنامه‌اش را دیگران انشاء کنند خود بنویسد تا در آخر عمر آن را به مردم ارائه نماید و مردم به قضاوت بنشینند.
علی کربلایی- قزوین
* درست در حال حاضر که زمان کشت است و کشاورزان نیاز به کود شیمیایی پیدا کرده‌‌اند جریان نفوذی در مجموعه‌های بازرگانی کشور کود وارداتی را گران کرده‌اند تا هم سود کلان ببرند و هم کشاورز و کشاورزی زمین بخورد و کشور محتاج گندم از خارج بشود و این بار واردکنندگان گندم سود کلان به جیب بزنند.
2986---0915
* این سوال برای بسیاری از نیروهای وفادار به انقلاب بی‌جواب مانده که چرا در نظام با افراد و رسانه‌هایی که هماهنگ با دشمن خارجی علیه ملت و کشور مرتکب جنایت می‌شوند برخورد بازدارنده صورت نمی‌گیرد؟ این سهل‌انگاری‌ها و مصلحت‌‌اندیشی‌های بی‌جا چه بسا انقلاب را به قربانگاه ببرد.
2977---0933
* چرا روزنامه‌‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی کوچک‌ترین اشاره‌ای به سخنان کوبنده سردار دکتر سلامی فرمانده محترم سپاه نکردند؟! گویا مشتی که سردار به دهان ترامپ کوبید به مذاق آقایان خوش نیامد و احساس می‌کنند به کدخدایشان بی‌احترامی شده است!
عسگری
* تکلیف وزیر نفت به خاطر کنار گذاشتن چند ساله کارت سوخت و هزینه‌ میلیاردی برای احیای دوباره آن و خسارت وارده بر کشور را دستگاه قضایی روشن کند. ادامه وزارت ایشان با این همه خسارت و نساختن یک پالایشگاه طی 7 سال اخیر به این راحتی قابل جبران نیست. نمایندگان انقلابی وارد عمل شوند.
8688---0938
* در جلسه سوال از وزیر نفت توسط نمایندگان در مجلس بهتر آن بود که ویدئوی مواضع و صحبت‌های چند سال پیش آقای زنگنه در دفاع از حذف کارت سوخت نمایش داده می‌شد تا واقعیات رو می‌شد و راه فرار پیدا نمی‌کرد.
0049---0911
* از کسی که می‌گوید  علت ناهنجاری‌های بدحجابی الزام قانونی است سؤال می‌کنم اگر این استدلال منطقی باشد آیا در مورد متخلفین راهنمایی و رانندگی و سایر قوانین هم که الزام وجود دارد باید الزام‌ها را برداریم؟ آیا هرج و مرج بر کشور حاکم نخواهد شد؟!
دولابی
* نظر به اینکه فضای آموزشی مدارس به دلیل شرایط کرونایی کشور به فضای مجازی منتقل شده دولت باید تمهیداتی بیندیشد تا هیچ دانش‌آموزی از وسایل پیشرفته ارتباطی مانند گوشی هوشمند و اینترنت امن و سالم محروم نباشند.
6263---0938
* اقتصاد بر روی تولید می‌چرخد و محور تولید، کارگران و کشاورزان هستند، ولی متأسفانه هر دو قشر از سوی این دولت مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار گرفته‌اند. حاشیه‌نشینی شهرها که با مهاجرت کشاورزان روستایی به وجود آمده هر روز رو به گسترش است.
5421---0918
* در این شرایط حساس که با موج جدید و رو به گسترش ویروس کرونا مواجه شده‌ایم پهن کردن بساط فروش و پخت مواد غذایی در کنار بعضی از میادین مانند میدان آزادی  تهران در شب هنگام واقعا نگران‌کننده است. چرا شهرداری‌ها شهر را به حال خود رها کرده‌اند؟
سلطان‌زاده
* در گذشته غرفه‌های بازیافت برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست و آب‌های زیرزمینی، باتری‌های مستعمل ساعت و رادیو را تحویل می‌گرفتند ولی اکنون از دریافت و جمع‌آوری آن‌ها خودداری می‌کنند چرا؟!
6960---0936 و 0701---0935
* در بسیاری از پرونده‌های شکایت که در قوه قضائیه تشکیل می‌شود نیاز به کارشناس دادگستری نیست و خود افراد طرف دعوی می‌توانند در مورد میزان خسارت به توافق برسند و مصالحه کنند. بنابراین بهتر این است که برای مراحل بعدی پرونده از کارشناس دادگستری استفاده شود.
8495---0911
* امیدواریم ویروس کرونا درس عبرتی شود که در تمام سرویس‌های بهداشتی شخصی یا عمومی در کنار شیرآب صابون یا مایع دستشویی برای رعایت بهداشت گذاشته شود. باید بدانیم هزینه در این راه سرمایه‌گذاری برای سلامت و حفظ جان انسان‌ها است.
9239---0922
* بیش از سه ماه قبل از یک تولیدی تشک طبی به دلیل تقلبی بودن محصولش به تعزیرات شکایت کردم. پرونده ارجاع شد به کارشناس اتحادیه ولی اتحادیه الان سه ماه است به بهانه کرونا کارشناسی نمی‌کند و تعزیرات هم می‌گوید تا جواب اتحادیه نیاید کاری نمی‌کنیم... مصرف‌کننده چه باید کند و شکایت به کجا ببرد؟!
1757---0912
* مبلغ همسان‌سازی قرار بود بر روی پایه حقوق بازنشسته آورده شود ولی این کار را سازمان تأمین اجتماعی نکرد و در یکی از بندهای حقوق‌بگیر قید کرد چرا؟ برای اینکه این مبلغ را در صورت ضرورت به راحتی می‌تواند حذف نماید و دوم اینکه می‌تواند سالیان زیادی همین مبلغ حفظ شود و هیچ‌گونه افزایش حقوقی نداشته باشد!
0890---0912
* شرکت سمات در خردادماه با وعده فروش و  واریز 4 روزه سهام عدالت، دومیلیون نفر را به فروش سهام عدالت ترغیب کرد. حال از پذیرش این مسئولیت سرباز زده و می‌گوید بروید پولتان را از کارگزاری بگیرید؟ کارگزار هم بانک سپه است که تمام راه‌های پاسخ‌گویی را بسته است و هر دو سه هفته یک بار پول بسیار ناچیزی همچون یارانه واریز می‌کند. سازمان بازرسی و دیگر متولیان امر به این تخلفات رسیدگی کنند.
3171---0991

نظر شما