شناسهٔ خبر: 42822878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با حکم فرمانده نیروی انتظامی؛

فرمانده جدید مرزبانی خراسان رضوی معرفی شد

سردار مجید شجاع با حکم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان فرمانده مرزبانی خراسان رضوی معارفه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از مشهد، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، گفت: اشرار، قاچاقچیان و بدخواهان نظام هنوز در حاشیه مرزها حضور دارند و بیشتر مورد توجه استکبار هستند ولی امروز به برکت مرزبانان مقتدر و حمایت سپاه، بسیج و ارتش از مرزبانان و اشراف اطلاعاتی، در استان ناامنی نداریم اما ذره‌ای غفلت در استان می‌تواند موجب ناامنی شود.

سردار محمد کاظم تقوی افزود: هم اینک ما شاهد مهندسی معکوس مواد مخدر در استان خراسان رضوی هستیم اما ذره ای نباید غفلت کرد.

وی ادامه داد: خراسان رضوی دارای شرایط ویژه است و خدمت در این استان متفاوت از سایر استانهاست.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خطاب به فرمانده مرزبانی جدید استان نیز گفت: همه مجموعه مدیریتی استان برای امنیت مرزها نهایت همکاری را خواهند داشت تا شاهد امنیت پایدار در مرزها باشیم.

تقوی افزود: سردار جان نثار فرمانده پیشین مزربانی خراسان رضوی سرباز ولایت، الگوی تقوی و نیروی جهادی در مجموعه ناجاست و امیدواریم بتوانیم در سمت پیشکسوتی از محضر این سردار بیشتر استفاده کنیم.

فرمانده پیشین مرزبانی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: در مبارزه با مواد مخدر در مرزهای استان میزان کشفیات امسال ٦٣ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

سردار ماشاء الله جان نثار افزود: امسال کشفیات مواد مخدر افزون بر ١٨ تن و همه کشفیات خارج از استان خراسان رضوی بوده است.

وی ادامه داد: عملیاتها حدود ٤٠ درصد افزایش داشته است و مرزبانان استان با هوشیاری با هرگونه تجاوز مرزی و قاچاق به داخل استان خراسان رضوی مبارزه می کنند.

سردار مجید شجاع پیش از این عهده دار سمت فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بود.

سردار ماشاء الله جان نثار نیز که از ١٣ اسفندماه سال ١٣٩٤ تاکنون فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بود به افتخار بازنشستگی نایل شد.

نظر شما