شناسهٔ خبر: 42822761 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کرونا در آمریکا؛ زندان‌ها و خانه‌های سالمندان همچنان زیر سایه بحران

خبرگزاری میزان-بیماری کرونا را به درستی می‌توان بزرگ‌ترین چالش داخلی آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ دانست. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - براساس جدیدترین آمارها، تاکنون بیش از ۲۰۴ هزار نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و بیش از ۷ میلیون و ۴۶ هزار نفر نیز به این بیماری مبتلا شدند.
 
به گزارش سی ان ان و نیویورک تایمز، این در حالی است که جدیدترین پیش بینی‌ها از مرگ ۴۱۰ هزار آمریکایی بر اثر کرونا حکایت دارد.
 
- جولان کرونا در دانشگاه‌ها و کالج‌های آمریکا: براساس بررسی‌های انجام شده ۸۸ هزار نفر از مبتلایان آمریکایی از افراد مرتبط با دانشگاه‌ها و کالج‌ها هستند.
 
این مراکز در پی شیوع بیماری کرونا با اختلال در فعالیت مواجه شده اند.
 
- ثبت ناقص شمار تلفات کرونایی در آمریکا به دلیل محدودیت در انجام تست کرونا: کارشناسان آمریکایی می‌گویند آمار تلفات کرونایی در آمریکا واقعی نیست.
 
آنها بر این باورند که شمار زیادی از مرگ‌های کرونایی به دلیل نبود امکانات تشخیص بیماری، ثبت نشده اند.
 
- اظهارنظر غلط جدید ترامپ در مورد کرونا: ترامپ که تاکنون اظهارنظرهای متعددی در مورد بیماری کرونا داشته و در مواردی سبب مرگ برخی از شهروندان این کشور شد، اعلام کرد کرونا تاثیری بر افراد جوان ندارد.
 
- کالیفرنیا، فلوریدا و تگزاس، کرونازده‌ترین ایالت‌های آمریکا
- آسیب پذیرترین اقشار آمریکایی؛ عمده‌ترین آسیب دیدگان این همه گیری: شهر‌های کوچک، شهر‌های بخش جنوب غرب آمریکا و بومیان آمریکایی و اسپانیایی تبارها، عمده‌ترین مناطق و افراد آسیب دیده از کرونا هستند.
 
- جولان کرونا در خانه‌های سالمندان و زندان‌های آمریکا: کانون‌های اصلی شیوع کرونا در آمریکا با وجود گذشت چند ماه از آغاز شیوع این بیماری همچنان خانه‌های سالمندان، کارخانه‌های مواد غذایی و زندان‌ها هستند.
 
- آمار تکان دهنده ابتلا و تلفات کرونایی در خانه‌های سالمندان: تاکنون ۴۷۹ هزار نفر از ساکنان و کارکنان خانه‌های سالمندان در آمریکا به کرونا مبتلا شده اند و بیش از ۷۷ هزار نفر جان خود را ازدست دادند.
 
با این حساب ۳۵ درصد تلفات کرونایی آمریکا، در خانه‌های سالمندان رخ داده است.
 
- کرونا همچنان جان زندانیان آمریکایی را می‌گیرد: خبر‌ها از ابتلای ۲۰۰ هزار و ۴۰۰ زندانی و کارکنان زندان‌ها به کرونا و مرگ هزارو ۱۷۵ نفر از زندانیان و کارکنان زندان‌ها بر اثر ابتلا به این بیماری حکایت دارند.
 
انتهای پیام/

نظر شما