شناسهٔ خبر: 42822641 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

لینگارد هم‌تیمی سردار آزمون می‌شود؟

خبرگزاری میزان-هافبک انگلیسی شیاطین سرخ ممکن است همباری سردار آزمون در زنیت سن‌پترزبوزگ شود. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - بر اساس ادعای شبکه تلویزیونی «ESPN»، باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ وضعیت جسی لینگارد، هافبک نفوذی منچستریونایتد را زیرنظر گرفته است و این بازیکن انگلیسی را به عنوان یکی از اهداف نقل‌وانتقالاتی‌اش در نظر دارد.

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هم عضو این تیم روسی است و در صورت عملی شدن این انتقال، لینگارد همبازی آزمون خواهد شد. زنیت البته در این راه رقیب سرسختی به نام تاتنهام دارد و به نظر می‌رسد این هافبک انگلیسی ترجیحش ادامه حضور در لیگ برتر انگلیس باشد.

لینگارد ۲۷ ساله که از ماه ژانویه در هیچ بازی لیگ برتری در ترکیب اصلی منچستریونایتد قرار نگرفته است، تنها یکسال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد باقی مانده است.

او فصل گذشته در ۴۰ بازی (۱۸۸۸ دقیقه از ۳۶۰۰ دقیقه ممکن) از رقابت‌های مختلف برای تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر به میدان رفت و آمار چهار گل‌زده و دو پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما