شناسهٔ خبر: 42822549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابت های قایقرانی اسلالوم در کرج به کار خود پایان داد

کرج- ایرنا - رقابت های قایقرانی اسلالوم قهرمانی کشور که به مدت ٢ روز به میزبانی رودخانه کرج برگزار شد، عصر سه شنبه با معرفی برترین ها در بخش آقایان به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

این رقابت ها از دیروز  دوشنبه به مدت ٢ روز آغاز شد که روز نخست به  بخش بانوان اختصاص داشت و امروز نیز در بخش آقایان برگزار شد.

در بخش آقایان در رشته کایاک انفرادی مرساد واحدی از تهران، ماهان ادریسی از مازندران و محمد مهدی کنارتک از چهار محال و بختیاری به ترتیب مقام های اول تا سومً را کسب کردند.

در رشته انفرادی کانو محمد مهدی کنارتک از چهار محال و بختیاری، محمد کریمی از گیلان و حسین حاتمی توانستند سکوهای اول تا سوم را از آن خود کنند.

همچنین در بخش تیمی، تیم های چهار محال و بختیاری،تهران و البرز به ترتیب مقام های اول تا سومً را کسب کردند.

رقابت های اسلالوم قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادبود شهیدان ضیاء حسین زاده و جمشید موسی زاده از روز دوشنبه در ۲ بخش بانوان و آقایان به میزبانی رودخانه کرج برگزار شده است.

همچنین در روز نخست در بخش بانوان و در رشته کایاک به ترتیب رکسانا رازقیان از استان اصفهان، نازنین فرزانه از تهران و ملیکا سماکی از مازندران مقام های اول تا سومً را کسب کردند.

در رشته کانو یاسمن رضا سلطانی از توابع تهران، نیروانا اسد بیگی از تهران و نگار صادقی از قزوین به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

 در بخش تیمی، اصفهان، تهران و قزوین به ترتیب مقام های اول تا سومً را به دست آوردند.

در این رقابت ها حدود ۶۰ قایقران زن و مرد  از  استان‌های البرز، فارس، زنجان، گیلان، تهران، یزد، قزوین، کرمانشاه، اصفهان، کردستان، خوزستان و مازندران  در ۲ ماده کایاک‌اسلالوم و کانواسلالوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، رقابت ها در رده سنی آزاد برگزار شده است.

نظر شما